![]() |
|
|
||||
|
||||
Pros en contra's over de endurance carriere van Verstappen...
Ik heb de Le Mans 2008 thread even opgesplitst omdat de discussie van Jos een eigen leven ging leiden, en daar is natuurlijk niets mis mee, maar de link met Le Mans 2008 werd alsmaar vager. Vandaar. Hier mag de discussie uiteraard verdergezet worden.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben jaren lang fan van Jos geweest vanaf het moment dat ie nogal verlegen bij de Van Amersfoort tent stickers vanzichzelf in de Opel-Lotus stond uit te delen. Aan zijn rijders kwaliteiten heb ik nooit getwijfeld en doe ik ook nog steeds niet Alleen vanaf het moment dat ie begon te klimmen op de autosport ladder en zijn manager dollartekens in de ogen kreeg ging het verkeerd. Door het hebberige karakter van Huub is ie meerdere maken uit betere teams geweerd gewoon omdat team eigenaren niet met de heren Rothengatter of Verstappen wilden praten (vraag maar eens aan Eddie Jordan) En het hoogtepunt werd dan het debakel wat ie vlak voor de A1 GP in Zandvoort uithaalde. Die fans waar je het hierboven over hebt heeft ie daar op een grove manier te kakken gezet ,Hij had het geschil met het team na dat weekend uit moeten vechten ,maar de heren kozen er voor om de fans en vele kaarten die er verkocht waren als breekijzer te gebruiken om geld bij A1GP los te krijgen We kennen allemaal de reactie van Team baas Jan Lammers ,Een rijder die zijn hele hebben en houden al een keer op het spel heeft gezet om te kunnen rijden. Nee Josje heeft het op dat moment totaal bij mij verziekt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Verstappen heeft qua coureur nooit echt ter sprake gestaan, zijn doen en laten naast baan des te meer. Altijd goed aangevuld door de fratsen van Rothengather
![]() De prestatie van Verstappen mag misschien goed of super genoemd worden, zonder van Merksteijn had Verstappen naar alle wss lekker liggen prutsen aan de kart van zoontje Max in Genk of ergens anders. Van Merksteijn is de bepalende factor van dit succes en niemand anders mijn eigenwijze inziens ![]() Over van Merksteijn: Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Niet misselijk die Van Merkstijntjes. Laat het geld maar rollen!
![]() De teammanager van VM heeft ondertussen al/opnieuw de nodige ambities; een Audi R10 schijnt op het verlanglijstje te staan (bij wie niet? ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
euhm de Jos vriendelijk
![]() ![]() daar heb ik in Genk of op andere circuits nog niks van gemerkt hoor. ge kunt trouwens maar beter aan de kant gaan als hij er aan komt in de kart want hij kegelt u gewoon van de baan. ![]() Tis zeker gene slechte piloot maar als mens ??? en zijne zoon is geen haar beter, dit weekend op de VAS nog maar eens gezien. |
|
||||
|
||||
Nog zo'n bedenking waarom Verstappen zijn ster kan stralen in de endurance............
Kan het niet zo zijn omdat de kwaliteit van de overige coureurs van een dusdanig nivo is dat een op bepaalde vlakken talentvolle Verstappen het makkelijk wint van de rest? Anders gezegd, menig middelmatig tot slecht formule coureur staat opeens vooraan in de endurance-racerij? Het ultieme voorbeeld op dit moment? Xavier Maassen, 9 jaar lopen prutsen in de FFord, FR 2.0 en FR 3.5 en nu opeens het mannetje in de grand cru FIA GT 2008!!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mij lijkt het toch dat er in de endurance racerij minder prutsers achter een stuur geraken dan in de single seater klassen
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote: