![]() |
|
|
||||
|
||||
Gisteren een volledige versie gehoord van ongeveer 9 minuten van "The Power of Love" van Frankie goes to Hollywood en da's ook helemaal nie slecht.
Op de Proms zijn wij 3 keer geweest, geloof ik, en de eerste keer is John Miles nog best te doen, maar de tweede en derde keer zijn die klassieke stukken čn John Miles een beetje afgezaagd. Met de Simple Minds konden wij niet gaan, maar Status Quo was ook nie slecht : zelfde verhaal als op de Simple Minds wachten : een hele tijd verveling en dan Status Quo! |
|
||||
|
||||
euhm ff vraagje
zit-tribune ![]() ![]() airco
![]() Last edited by airco; 14-03-2002 at 18:24. |
|
||||
|
||||
Proms is voor mij ook jaarlijkse certitude geworden.
Ook op middenplein. Kvind idd gewoon de sfeer en de muziek aangenaam. Zeker ook die studentegroepen zijn heerlijk ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Allee vooruit, weer een Paddock meeting erbij :-)
|
|
||||
|
||||
omg guy, gij kunt gedachten lezen zekers.
Ik was al van plan om zoiets eens voor te stellen. IK voelde me enkel een beetje gehinderd door een paar mensen die blijkbaar een beetje minder enthousiast als ik waren ... bwa we zullen wel zien wat we dermee aanvangen. Maar volgens mij moet met een hele bende op het middenplein van depaddock wel vonken geven. airco
|
||||
|
||||
Ik zal nog zien. Als Pearl Jam komt ga ik mee anders bekijken jullie het maar.
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
En dan met zo'n hugh Paddock vlag
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Heren admins (en ik klop mezelf het eerst op de borst) we zijn een beetje aan het off-topic'en...
|
|
||||
|
||||
Wel als Faihtless komt ga ik misschien ook mee.
![]() ![]() ![]() Beter Sennake? ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
kweet ni ze hebben toch al eeeel wa sjiek volk laten komen, naar et sportpaleis.
Maybe is massaal mailen naar de NOTP ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
zullen we da spel hier terug renamen naar spam-forum?!?
![]()
|
||||
|
||||
Allez, ik had dezelfde dag nog wat cd's gekocht, onder meer een van Johnny Cash ("Murder"), die wel meevalt precies.
En nu is het tijd voor klassieke muziek. Mij gaat ge niet rap tegenkomen op de Proms trouwens; niet echt mijn stijl (vergane glorie in een ander jasje als ge het mij vraagt).
|
|