![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Dat verklaart meteen waarom de G&A-Mosler de eerste zondag van de kerstvakantie op Zolder aan het cruisen was ![]() Mooie renders trouwens, Gunther ![]()
Last edited by GT2-R; 08-01-2009 at 14:54. |
|
|||
|
|||
Ja, was idd de reden dat de Mosler toen reed tijdens Eran.
Nu nog hopen dat er wat extra volk komt naar klasse 1... ![]() |
|
||||
|
||||
Zwoemba zen werk is mooier: De livery van de wagen
![]() |
|
||||
|
||||
www.autosport.be :
Eddy Renard: “... In 2009 gaan Vincent en ik verder, maar we hebben voor een Prodrive Aston geopteerd. We krijgen daarvoor de steun van Aston Martin Brussel. Met het oog op de wedstrijden in Spa van de BGT, rijden we trouwens ook de eerste race van de DSMEC in Spa, begin april.” ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Buitelandse verplaatsing vast:
24-25 Oktober 2009 - Oschersleben (D) Mvg Dries |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Last edited by Belle; 24-01-2009 at 00:37. |
|
||||
|
||||
Uit het artikel op www.speedaction.tv : "Signalons également que la "Dunlop" sera omniprésente lors de l'International Racing Show Liège les 30, 31 janvier et 1er février, avec un stand de 350 m² qui présentera pas moins de 6 bolides et donc tout l'éclectisme de ses classes. La deuxième saison de cette compétition se présente donc pour le mieux..."
Daar waar sommige andere kampioenschappen het volledig laten afweten op de IRS Luik (en op marketinggebied in het algemeen), draait bij Dunlop Motorsport en bij de Dunlop Sport Maxx Endurance Cup de marketingmachine op volle toeren. Kom gerust eens langs in Luik, het loont de moeite ![]() ![]() ![]() Last edited by Dries DS; 24-01-2009 at 12:52. |
|
||||
|
||||
Twee wagens erbij voor 2009:
-De gekende BMW M3 van EMG, bemand door Patrick en Ronny Franssen. -Een Porsche 996 GT3 Cup spec. 2004, bemand door Alain Franssen en Marc Neyens.
|
||||
|
||||
Een simpele vraag: zijn positielichtjes à la LMS haalbaar in de DSMEC? Dit zou enerzijds wel een mooi zicht zijn tijdens de 10h van Zolder en vooral een beter overzicht van de wedstrijd geven voor vele mensen die het gebeuren niet echt volgen. Het is misschien een wild voorstel maar je weet nooit
![]()
Last edited by GT2-R; 27-01-2009 at 22:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Last edited by BSOT; 27-01-2009 at 22:11. |
|
||||
|
||||
Dan zijn die lichtjes op de zijkanten van de deuren, Dries. Het aantal lichtjes geeft dan aan in welke positie de wagen rijdt in de top 3. En iedere klasse krijgt een ander kleurtje.
|
|
||||
|
||||
Een voorbeeldje van het 'Leaders Light System':
http://www.endurancesportscar.com/al...ghtdisplay.jpg |
|
||||
|
||||
Quote:
Is knap maar onrealiseerbaar in de DSMEC denk ik. Volgens mijis het de taak van een goed speaker om het publiek geboeid en up to date te houden. |
|
||||
|
||||
Die lichtjes zijn leuk, maar lijkt mij ook vrij onrealiseerbaar in de DSMEC...
Dat is misschien een te groot show-element voor een klasse waar toch het racen centraal staat. We hebben goede speakers in Zolder en Francorchamps, maar dan moet de installatie ook (overal) werken! Het zou goed zijn moest de commentaar in zolder terug uitgezonden kunnen worden over de radio. Ik meen mij te herinneren dat dat in het verleden toch het geval was, maar dat die radio moest verdwijnen of iets? In Francorchamps heb ik altijd mijn radiootje op zak! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|