![]() |
|
|
||||
|
||||
Start werd ontsierd door zware crash.
Eerste beelden te zien op pitstop.be... |
|
|||
|
|||
Mag ik de equipes Franssen-Franssen (BMW no. 399) en Meijer-Meijer (Saker 323, die gele spider) heel hartelijk danken voor een fantastisch duel (om plaats nog wat) wat rondenlang duurde en ons met name het laatste half uur met open monden heeft doen toekijken. En wat een wagenbeheersing van Meijer 1 (of was het toch 2?) door de Saker terug in het rechte spoor te brengen na een onvrijwillige excursie door de grindbak van de Bianchibocht, vlak voor tijd. 1 rondje later hing ie alweer aan de start van de BMW.
Grote klassen heren! ![]() ![]() Aan de organisatie en alle deelnemers: mijn complimenten voor een ouderwetse "Belcar" wedstrijd! Ik zal de Belgian GT vanaf volgend jaar niet gaan missen (nu al niet, maar ala...)! |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand foto's van de gecrashte Mosler?
|
|
|||
|
|||
ik heb een foto van net na de crash, ingezoomd van op de heuvel in de eerste linkse, en dan nog eentje van toen de mosler in de paddock stond.
|
|||
|
|||
Wil je me die ff doorsturen aub?
|
|
|||
|
|||
Ik heb eens gekeken naar de beelden van de start op pitstop en het lijkt erop dat de Mosler een klapband krijgt of iets verliest waardoor de achterliggende porsche uitwijk beweging maakt.
En dan volgt de kermis... Iemand die dit ook ziet?? |
|
|||
|
|||
Volgens dat ik gehoord heb (was er zelf niet bij) is de Mosler aangetikt door de McDonalds Porsche..
|
|
|||
|
|||
Als je naar de beelden kijkt, zie je dat de Porsche langs links de mosler begint in te halen, kort bij de muur. Vervolgens draait het beeld, komt de mosler met linksvoor schade terug in beeld, en vliegt de McDonalds porsche dwars door het beeld.
Ik denk dat er te weinig plaats was tussen de mosler en de muur... Maar ik denk dat we de reacties van de betrokkenen moeten afwachten.
|
|||
|
|||
Nog eens gekeken en moest het al gezien hebben.
De porsche komt in het aanrijden al links achter de Mosler hangen. Daar zal het wel ergens begonnen zijn dus. Maar het gat zag er alleszins groot genoeg uit voor de porsche. |
|
|||
|
|||
Hij zou al zijn begonnen met inhalen voor de startlijn.. Heb eens gemaild naar de teamchef van MExT, die zal het wel gauw uit de doeken doen
![]() |
|
|||
|
|||
@ Zwoemba: De discussie om niet te beginnen inhalen voor de startlijn is al een oudje.
Wanneer het startsein gegeven word, begint de wedstrijd. Dat wil dus niet zeggen vanaf de startlijn. |
|
|||
|
|||
Ja, mij is het om het even hoor...
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 27-04-2009 at 19:31. |
|
|||
|
|||
McDonald's Racing
Het licht sprong heel laat op groen en de Mosler reageerde niet onmiddellijk, Jean Claude Voets in de McDonald's Porsche echter wel en hij had de keuze, op de Mosler of ernaast, waar ruimschoots plaats was. Toen hij volledig naast de Mosler zat werd hij helemaal tegen de muur gewalst. Er is helemaal géén sprake van een tik van McDonald's. De piloot van de mosler gaf nadien heel sportief toe dat hij de McDonald's Porsche NIET gezien had. Door de slag tegen de muur draaide de auto om zijn as met alle gevolgen vandien. Heel spijtig voor ons want we hadden een auto klaar voor de top 5. Maar we beseffen dat dit een puur raceincident is en hopen er de volgende keer weer bij te zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik hoop ook dat de porsche er volgende keer terug bij is. Het is een mooie wagen, jammer van de grote schade!
|
|