![]() |
|
|
||||
|
||||
Heel mooie kit die je nu gaat maken. Ik ben benieuwd naar de vorderingen. Veel plezier met de build.
![]()
|
|||
|
|||
hallo
Omda ik in ziekte verlof ben door gekneusde rib heb ik een klein beetje kunnen verder werken aan de focus , aan exact 1 onderdeel de spoiler. stap 1 de tussen ribben van de spoiler waren van slechte kwaliteit dus deze werden geschuurd. stap 2: dan werden de ribben in evergreen plaat uit gesneden en op maat gemaakt : [ stap 3 : gewoon gekopieerd en de tweede ertussen geplakt , als ook de opstaande boord afgeschuurd: dan de bovenste vinnen die uit de meegeleverde PE-set komen eropgeplakt. Er zitten er 2 in overvloed in de kit die wel een pluspunt is.
Greetz Djoene Last edited by djoene; 15-10-2009 at 19:03. |
|
|||
|
|||
hier het vervolg :
stap 5 : de opstaande boord vervangen door een strip evergeen. stap 6: de strip vlak schuren aan de onderkant en aan de bovenkant de strip in gewenste golving schuren. dan krijg je deze als het eindresultaat : ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Of vergis ik mij. Bron:http://www.wrcplace.be/foto09/Omloop/index.html
|
|||
|
|||
great job
keep the good work ![]() |
|
|||
|
|||
na enkele maanden stil gelegen te hebben ben ik terug begonnen.
Heb een avondje aan de rolkooi zitten schuren tot alle flash verdwenen was. deze is nu klaar om geprimerd te worden. Voor die beurt word die passend gemaakt met vloerpaneel. de spoiler bladen tussen in zullen blijven en nog wa bij geschuurd worden zodaning dat ze dunner worden. deze verwacht eigenlijk heel veel werk, daarom word deze op het grote gemak gemaakt. mss ng een kleine teaser : ![]()
Greetz Djoene Last edited by djoene; 20-01-2010 at 17:34. |
|
||||
|
||||
Beste Djoene, over de WIP in deze thread niets dan goeds, ik zit al vol verwachting uit te kijken naar het vervolg...
maar... ...gelieve er in het vervolg op te letten dat je in dit forum voluit geschreven taal gebruikt alstublieft (hier had 'aub' ook wel gemogen ![]() |
|
|||
|
|||
mijn oprechtte excuses. in het vervolg zal ik deze domme fouten niet meer maken.
groeten djoene
|
|