![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Gunze vernis kunnen ze blijkbaar beter verdragen.
|
||||
|
||||
ja ik had spuitbussen van motip maar nu gebruik ik die niet meer hoor
de blanke lak was dat en wit
|
||||
|
||||
Ja, dit is zeer jammer voor een voor de rest toch behoorlijk model.
En inderdaad, enkel de vernis van Gunze is tolerant voor deze decals. En vooral, ze moeten altijd strak geplaatst zijn en goed in de naden geduwd worden, zodat er zeker geen vernis achter kan, want dat geeft altijd problemen. Maar blijven oefenen is de boodschap. Zal mettertijd beter gaan. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
alles was behandeld met sol dus er kwam niet veel achter van vernis
![]() alee ik vind toch voor de eerste kit die ik met kleur doe dat het best wel meevalt enja heller is nu ook nie perfect kwa passen enz
|
||||
|
||||
![]() ![]() I.v.m. de blanke lak. Net zoals de meesten hier op het forum gebruik ik ook enkel die van Gunze. Prima spul.
|
||||
|
||||
Ik ken er die hun 1ste model er zeker niet beter uitzagen, maar soit.
Al bij al heb je hem toch redelijk goed kunnen redden, en vooral, je hebt ervan geleerd. Wat ik eventueel zou aanraden is de plaatsen waar de decals kapot zijn, ze eventueel bijverven, oa achteraan tussen de achterlichten, ....
|
||||
|
||||
jazeker heb ik er van geleerd
![]() ik heb hier al spuitbusjes staan van tamiya en vernis van gunze ik had die hier al staan voordat de 205 gevernist werd maar omdat ik de witte lak ook van motip had heb ik ook ma vernis ervan gebruikt omda ik toch wel een beetje afweet van carrosseriewerken want doe het elke dag op mijn werk ![]() ik weet heel goed hoe lak en verf meteen kunnen vechten ![]()
addicted to peugeot Last edited by 306xtreme; 23-01-2010 at 17:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
En begrijp me niet verkeerd, vind je decaljob zeker mooi. Het ligt aan de vernis, hé. Motip is gevaarlijk voor alle Decals. Maar daar was je al achter. En het is zoals Nismo zegt, voor een eerste model is dit zeker de moeite. ![]() ![]() Heb ook deze problemen allemaal moeten doorstaan en mijn eerste zag er niet beter uit. Keep on building !!! |
|
||||
|
||||
jaja we blijven zeker gaan en beter daar streef ik voor hoor
![]() nu de volgende kit is weer een heller en dan tamiya ik wil de heller snel wegwerken dus dan ben ik er vanaf ![]() ik ben wel content dat reacties goed zijn ik had eerder lachen verwacht ![]()
|
|