|
|
||||
|
||||
De Paddock is nog maar een fractie van wat het ooit was...
Zelden zoveel zever en onnozelheden gelezen op een forum, en informatief is het hier al lang niet meer. Vergeet niet, de concurentie is groot, en de overstap is vlug gemaakt. |
|
||||
|
||||
In dat geval past jouw bijdrage aan deze thread perfect in het plaatje. Een thread over De Paddock Modelbouw lijkt me toch vooral over het reilen en zeilen omtrent modelbouw te gaan, en jij hebt het mijns inziens over De Paddock in het algemeen. Tenzij ik me vergis natuurlijk, maar dan kom jij echt wel als een duiveltje uit een voor mij onbekend doosje tevoorschijn als modelbouwer...
|
|
||||
|
||||
Oei, voelt ge u aangevallen?
|
|
||||
|
||||
Denk dat ik weet wat Sennake bedoeld. Ik zit nu iets meer dan een jaar bij de club, de modelbouwafdeling welteverstaan, en ik geloof niet dat ik al eens van u gehoord heb. Dus wat komt ge hier ineens doen?
|
||||
|
||||
Ben al weg, doe zo voort mannen, clubke is al goed geslinkt, binnenkort kunt ge nog met jullie vijven wat kletsen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Wat jammer toch. Hier sta ik toch wel echt versteld van. Moet ik dit nu interpreteren als dat je het helemaal niet eens meer bent met de visie die aan het begin van deze thread werd uitgetikt? Want daar gaat het in principe nog altijd over. Last edited by Guido; 15-03-2010 at 23:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat mag je aan anderen hier op het forum, ik noem ze even niet bij naam en toenaam, maar ze zijn jou allen welbekend en ook rallymodelbouwers, navragen. Nadat je je biezen gepakt hebt, waren het zij die zich ook geviseerd voelden... Met hun is alles uiteindelijk wel uitgeklaard en besproken geweest zonder dat ze mij als mens beoordelen/veroordelen. Mijn telefoonnummer staat al jaren hier op De Paddock onder mijn profile, dus als je wil, mag je me altijd bellen. Last edited by Guido; 15-03-2010 at 23:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Succes, het zal nodig zijn! |
|
|||
|
|||
Ik wil ook nog reageren op wat er weer allemaal gaande is.
Ik vond de laatste 2 vergaderingen van de Paddock heel tof,de sfeer was precies beter geworden,maar ik denk dat we weer op het slechte pad zitten. Ik persoonlijk vind dat de club gemaakt wordt door alle leden en niet door een selectief groepje en daar heb ik mijn twijfels over. Ik ga niet mee naar wedstrijden,het zijn toch altijd dezelfde die winnen en ik bouw hier te slecht voor. Op IPMS beurzen betwijfel ik dat de jury veel van autosport kent en nog veel minder van welke kits er op de markt zijn. Ik ben er zeker van als je een wagen zelf ontwerpt,de decals zelf maakt enz. Je zelfs nog geen enkel punt krijgt. Ik heb het zelf meegemaakt 10 jaar geleden toen ik lid was van Moveleo met de rallycross Subaru van Per Eklund.Ik had deze wagen uitgebouwd ,decals zelfgemaakt met vrijflettertjes enz.Geen enkel punt had ik. Een revell model ,waarvan de carroserie voorgespoten was heeft toen de wedstrijd gewonnen.Droevig, is dat top modelbouw,eerder iets voor beginners. Iedereen bouwt volgens zijn eigen capaciteiten ,ik transformeer nu vooral 1/18 diecast,ontwerp en druk zelf decals.Ik vind ook dat de club zou moeten openstaan voor modelverzamelaar,of mensen die niet zo handig zijn om zelf modellen te bouwen en het laten doen.Met de nodige nuttige tips kunnen zij misschien toch de stap wagen om te beginnen. Laten we overeen komen en respect hebben voor iedereen zijn modellen en dat het bestuur oor heeft naar alle leden en niet zelf alle beslissingen neemt. Ik had drie voorstellen gedaan: Een ledenlijst,was er nog altijd niet tot Johny het vroeg en nu is er wel een,raar. De beurs in Houten?interesse 0,0 waarschijnlijk omdat er geen wedstrijd is. 100 jaar rally in Nederland in mei(rallyhistoric) heb ik al 2 keer gevraagd interesse waarschijnlijk0,0 maar zeg het dan gewoon dan vraag ik niets meer. Ik hoop dat de rust terug keert en dat ALLE leden hun zegje mogen doen,we gaan toch geen ruzie maken over stom onnozel autootjes. |
|
|||||||||
|
|||||||||
Quote:
Wat er nu gebeurd, is volgens mij een laatste oprisping, misschien door mensen die er niet bij waren en dus er nog altijd van uit gaan dat er een verziekt sfeertje heerst. Maar die hebben ongelijk. Afwezigen hebben altijd ongelijk. Toch? Quote:
Als ge echter zegt: "ik ga niet mee naar wedstrijden, want ik ben te slecht", dan is dat niet alleen een negatieve houding ten opzichte van jezelf, maar ook ten opzichte van de club. Je lijkt te vergeten dat de evenementen waar we naartoe gaan geen wedstrijden zijn, maar wel tentoonstellingen waar, in het kader van deze tentoonstelling, een vrijblijvende wedstrijd wordt georganiseerd. Ik was in Jabbeke en het niet meegedaan aan de wedstrijd. Roeland was in Jabbeke en heeft niet meegedaan aan de wedstrijd. Gert was in Jabbeke en heeft niet meegedaan aan de wedstrijd. Dominique was in Jabbeke en heeft niet meegedaan aan de wedstrijd. Maar, ze waren er wel... Quote:
We hebben in de club nog nooit kennis achter gehouden om ervoor te zorgen dat we als individu zelf kunnen scoren. We delen zoveel mogelijk waar we kunnen, maar wanneer we hulp aanbieden onder de vorm van suggesties en het antwoord dat we krijgen is: "Zo doe ik dat niet, want dat kan ik niet", tja, wat wil je dan nog dat we doen... In mijn initiële post in deze thread ben ik geëindigd met "je moet er voor open staan"... Quote:
Quote:
In principe is iedere modelbouwer een verzamelaar (hij verzamelt immers de auto's die hij bouwt), maar lang niet iedere verzamelaar is een bouwer. Onze club richt zich tot de categorie van de bouwers. Dat we hierdoor leden zouden mislopen dat kan, maar deze specilisatie in het bouwen is net onze sterkte van waaruit we altijd zullen blijven werken. Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
Dominique, gij beter dan wie, zou moeten weten dat wanneer er iets is dat mij van het hart moet, ik de eerste ben omdat tegen u te komen zeggen. Zoals eerder al gezegd, ik alleszins. Alles op zijnen tijd. Mijn ganse repliek vat samen wat je hier hoopt. Last edited by Guido; 16-03-2010 at 16:14. |
|
||||
|
||||
Dit klopt niet hoor. De ledenlijst staat online sinds de dag dat onze voorzitter Werner ze online gezet heeft, en dat was op 14/3/2006 (dat kan je nagaan in het clubleden-forum, waar ze staat). Wat wél klopt is dat de lijst sinds toen niet meer ge-update is, wat ik enkele weken geleden, toen de vraag gesteld werd, onmiddellijk gedaan heb (op 20/2/2010 zoals je kan zien). Daar is dus absoluut niets raars aan.
|
|
||||
|
||||
Als je na een zeer tof weekend te hebben gehad, je dan maandagavond, na de middagpost en met nog wat vermoeidheid in je knoken, dan dit hier krijgt te lezen, dan zakken mijn sokken af.
Ik had gisteren al een artikel klaar om sommigen van antwoord te dienen, maar heb het bewust niet geplaatst. Maar hier wil ik alsnog even iets neertypen. Ik weet niet waarom sommige mensen hier proberen de boel te verzieken, maar als ik de voorbije meetings en de beurs in Jabbeke bekijk, dan stel ik vast dat we toch goe bezig zijn. Er zijn zelfs nieuwe mensen bijgekomen. Ivm Rallymen wil het volgende nog meegeven; Met veel kabaal trekt hij hier een paar maanden geleden de deur achter zich toe om nu opnieuw nog eens een poging te wagen om onrust te zaaien. Wel dan stel ik me daar 1 vraag bij: Waarom heeft hij het lef niet gehad om zich in Jabbeke voor te stellen terwijl hij onze stand stond te bekijken. Dan hadden er misschien bepaalde zaken uitgepraat kunnen worden. Walter zijn mening is dat hij niet graag blinkende auto's ziet, en daar kan ik best begip voor opbrengen, maar had hij het anders geformuleerd, dan had er geen haan naar gekraaid. Koerser, je mening dat je slecht bouwt deel ik helemaal niet en dat weet je. Want je rallycross-modellen mogen best gezien wel worden. Daarom stel ik voor om één van de volgende beurzen eens mee te doen, misschien kunnen we dan eens een nieuw centraal thema aan de bestaande thema's toevoegen, nml rallycross. Dat je niet aan wedstrijden meedoet, kan ik best begrijpen, je bent heus niet de enige. Niemand is daartoe verplicht Wat die ledenlijst betreft, daarin heeft Guy gelijk. Toen ik voor het eerst voorstelde om iedereen een ledenlijst te bezorgen, ergens eind vorig jaar is er gezegd dat ze aangepast ging worden van zodra de lidgelden betaald waren. Wat info, tips demo's en wie weet wat nog allemaal, ze helpen heus wel om je niveau op te krikken. Ook al is het maar om sommige trucs en tips op je eigen manier uit te voeren. Maar soms moet je ook dingen durven te doen. En hier neem ik mezelf als voorbeeld. Vroeger bouwde ik al schoon modellen, maar tegenwoordig val ik ook al eens in de prijzen met mijn "creaties". Ik denk dat ik op die 5-6 jaar dat ik bij deze club ben, mijn niveau toch wel een beetje gestegen is. Ik heb zelfs een privé-demo gekregen over "Hoe maak ik gordels" , iets waar ik Guido nog altijd dankbaar voor ben. En als mensen uit de club iets aan mij vragen, dan probeer ik zo goed en zo kwaad mogelijk die mensen met raad en/of daad te helpen, ook al is dat er iets moet meegebracht worden, of iets afgeven, so what. Maar 1 ding wil toch meegeven en dat is het volgende: Als er iemand met een probleem zit, gooi het gewoon in de groep, blijf er niet mee zitten. We zijn allemaal volwassen mensen, al twijfelt men daar soms wel eens aan, maar toch. Bespreek je het liever onder 4 ogen, contacteer dan die betreffende persoon. En wat de meeting betreft van a.s. vrijdag, ik kijk er al naar uit en hopelijk kunnen we de lijn van afgelopen weekend doortrekken.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 17-03-2010 at 01:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kijk dus ook uit naar de meeting van vrijdag en later vandaag volgt er een agenda. Een oproep aan iedereen om het nu vooral rustig te houden en zeker aan diegenen die niet betrokken partij zijn en dus niet de details kennen. Bedankt aan iedereen om mee te denken en de respectievelijke zienswijzes te willen weergeven. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben blij dat dit nu uiteindelijk toch nog allemaal opgelost is. Bedankt! |
|
||||
|
||||
Idd, zoals Guido zegt, alles is ondertussen uitgebabbeld tussen ons, dus was het voor sommigen misschien beter geweest zoals Guido vroeg om het rustig te houden als je geen betrokken partij was en dus niet alles wist.
Maar enfin, zand erover, een ding wil ik duidelijk nog eens stellen, ik heb nooit de bedoeling gehad om de club te doen uit elkaar vallen, en de discussie tussen mij en Guido, beruste dus op enkele verkeerd geformuleerde of begrepen zaken. Maar goed, dat alles is uitgepraat, en dus zullen we er vanaf nu over zwijgen. Nog even terzijde, mijn beslissing om te stoppen met het actief bouwen van rallywagens heeft hier niks maar dan ook niks mee te maken, dit is een persoonlijke beslissing. Wat niet wil zeggen dat ik niet meer geinterresseerd ben in de modellen en dus wel af en toe nog zal komen meelezen op het forum. Mvg Rallymen. Last edited by Rallymen; 19-03-2010 at 09:17. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|