![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat Driesco zijne naam er al een paar keer op staat met een belgisch vlaggeske en bloedgroep bij
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voila, t'is gestort. Da's toch in letters van 30cm groot hé die naam op de wagen, want mijn ogen willen zo goed ni meer mee....
|
|
||||
|
||||
![]()
Wij kunnen jullie nu al zeggen dat uit al wie zich lid maakt voor de stickers gedrukt zijn (ergens einde April) er 2 gelukkigen zullen geloot worden die samen met Chris of Driesco een kwartiertje mogen meerijden op circuit Zolder. Datum is nader te bepalen.
Zeg nu zelf: meerijden in een auto die je zelf sponsort. Uniek. Last edited by Sennake; 06-04-2002 at 18:25. |
|
|||
|
|||
Ik regel een bijeenkomst met alle leden van Depaddock en daar gaan we 2 winnaars uittrekken. Eerst effe samen alles van de wagen bekijken en dan... wie weet valt er dan nog wat uit de kast !!! Een reisje bv.
|
|
||||
|
||||
Als dat geen stunt is!
Lid worden van De Paddock... alleen maar voordelen en autosport-fun! En ik kan je garanderen dat we nog in onderhandeling zijn voor nog meer voordelen, die uiteraard ten goede zullen komen aan alle leden, ongeacht ze nu vóór of na einde april lid worden. Maar de voordelen die vasthangen aan de "witte parel" Clio zijn enkel weggelegd voor de mensen die lid worden vóór 1 mei. Dus : rap zijn is de boodschap, net zoals de Clio zelf :-) |
|
||||
|
||||
yep, deze hollander is al lid! Wat betreft meerijden in de clio, ikzelf ben de gelukkige a.s. donderdag. dus als we trekken voor dat ritje dan pas ik. Kwestie van andere ook dat geluk gunnen.............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
gelieve alle lichaamsvocht binnen te houden ![]()
|
||||
|
||||
Lidkaarten gaan er (behoudens tegenbericht) zo uitzien :
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Ik wil lidnummer 007 ?!?!?!?!?!?!?!?
C U |
|
||||
|
||||
1 overschrijving onderweg.
|
|
||||
|
||||
prachtig, dat belgische woord "effectief"...........wat is trouwens de maat? Creditcard-grootte lijkt me het meest handige voor in de beurs......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik denk idd dat het credit card grootte gaat worden.
|
||||
|
||||
Idd, 8cmx5cm
|
|
||||
|
||||
is da een kartonne kaartje da geplastificeerd is of is da een plastieken kaartje ?
|
||||
|
||||
Een samenstelling van carbon en kevlar.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|