![]() |
|
|
||||
|
||||
Wat ik wel al kan aankondigen is dat er dit jaar een superprijs te winnen zal zijn bij de tombola. Echt een hoofdprijs waar elke autosportfanaat van droomt. Ik zou zeggen: hoe meer lotjes je koopt, hoe groter de kans dat je de prijs binnenrijft!
De tijd tikt voort... tik...tak...tik...tak... ![]() |
|
||||
|
||||
Een beslissing van de RACB die wel in het belang van de BE autosport is?
![]() ![]() Hoe dan ook, mijn 5 euro heb je al ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
En belofte maakt schuld:
Zeevruchten in en bladerdeeggebakje met Holandse saus Varkenshaasje met een Provençaals torentje en gratin OF Duo van zalm en Nijlbaars met citroenboter en juliennegroenten Fantasie van chocolade en Engelse Room. Nu is het aan jullie om te laten weten hoeveel personen er komen eten. Zoals elk jaar kan dat vanaf een uur of 5 (17.00uur dus). |
|
||||
|
||||
ik bestel hierbij 2x de vis
|
||||
|
||||
Dit is de up-to-date inschrijvingslijst:
Last edited by Sennake; 20-02-2011 at 21:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Profiteer er dus van! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Tja, het menu kwam blijkbaar niet overeen met wat ons aangekondigd was, wat niet betekent dat het eten niet lekker was. Maar ik was even verrast als jij
![]() |
|
||||
|
||||
Het weerzien met enkele oude bekenden was plezant en de quiz viel ook mee.
Hartelijk bedankt organisatie, maar doe er de Kluis volgend jaar aan denken voldoende hapjes in te slaan, want nu bleek alles al bij de pauze op. Proficiat aan de ovewinnaars ![]() ![]()
![]() Last edited by Mario; 27-02-2011 at 21:45. |
|
||||
|
||||
Het was weer een goede quiz, iets lastiger als vorig jaar. Als Team VDHB hebben we het veld weer voor ons uitgejaagd, wat dat betreft doen we mee in het kader van de olympische gedachte
![]() Dank aan alle medewerkers die deze 7de editie hebben mogelijk gemaakt. Enig minpunt was inderdaad het gebrek aan hapjes van De Kluis.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 27-02-2011 at 23:58. |
|
||||
|
||||
Heb genoten van deze quiz en de ouder wordende bekende gezichten
![]() Met een vijfde plek hebben we onszelf als pure amateurs weer eens overtroffen, om het in Le Mans termen uit te drukken: een overwinning in LMP2 ![]() Erg verrassend vond ik dat twee van m'n teamgenoten haast nog meer afwisten van vliegtuigen en dieren dan van auto's ![]() Felicitaties aan de organisatoren en de overwinnaars. ![]() Van De Kluis verwachten we volgend jaar dat ze zich herpakken: een eetgelegenheid die vanaf de pauze geen blokje kaas of "sossis" meer kan serveren.... ![]() Na ronde tien was het gewone bier zelfs op......niet dat ik daar als fervente coladrinker last van had. Op naar de volgende Last edited by Jan; 28-02-2011 at 01:00. |
|
||||
|
||||
Is het mogelijk om het klassement hier te posten ?
|
||||
|
||||
Dat kan, maar daarvoor zal ik een beroep moeten doen op de Werner, want die heeft de resultaten in zijn laptop zitten...
|
|
||||
|
||||
Alvast bedankt !
Het dringt niet hoor. ![]()
|
|