![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() De grootste pijnpunten waren 2 gietnaden op de voorste spatborden die ik was vergeten weg te schuren. er zat achteraf wel de oranje decal over maar nu zijne ikik meer content. ![]()
|
||||
|
||||
Dan gaan we onze creatieve ontdekkingsreiziger eens gerust stellen en hier nog eens updaten.
![]() Ik ben verder gegaan met het interieur. Om te beginnen de 2de brandblusser bewerkt en geplaatst De intercom aangesloten reservewiel geplaatst dempingscylinders geplaatst En een totaalplaatje
Last edited by Doc; 16-10-2011 at 19:46. |
|
||||
|
||||
Daarna werd het tijd om de middenconsole aan te pakken.
|
||||
|
||||
Daarna werden de zetels behandeld met tenco en voorzien van de nodige decals en gordels.
Toen kon ik de intercom verder aansluiten. Eerst een stukje draad van een aanvaardbare diameter opgedraaid en mat zwart gespoten Mish mash voorzien En na een stukje krimkous was het resultaat bevredigend En natuurlijk moest dit 2 keer gebeuren
|
||||
|
||||
En de body werd opnieuw gedecald en afvernist. Op deze foto`s zien jullie op de rechter voorkant een stofdeeltje. Das er ondertussen uitgeschuurd en de body heeft zijn laatste vernislaag gehad.
|
||||
|
||||
Zalig
|
||||
|
||||
Hey maatje,
Knappe verderzetting van de details in je interieur. Mooi mooi. En uiteraard ook de body is schitterend. Grts, Guido
|
||||
|
||||
hoe staan de werken nu van deze 207
|
||||
|
||||
Veel verder dan mijn laatste post. Ik heb wat problemen gehad met het spuiten van de dakspoiler. Deze heb ik 3 keer opnieuw moeten spuiten. Soit, das intussen gelukt, vorig weekend heb ik die afvernist en ergens in de loop van deze week word de 207 afgewerkt.
![]()
|
||||
|
||||
Mooi werk Filip.
En SUPER gedetailleerd. ![]()
|
|