|
|
||||
|
||||
Na enkele uurtjes droogtijd, kon ik de onderdelen in hun kleurtje spuiten. De uitlaat werd Light Gun Metal gespoten.
De overige onderdelen kregen zijdeglans zwart als kleur. Alle onderdelen kregen een eerste laag en na een 5-tal minuten direct een 2de laag. Alleen het chassis en het voorste ophangingsonderdeel moeten nog een 2de laag krijgen, de spuitbus was leeg. Tot de volgende keer.
|
||||
|
||||
gij zit ook nie stil he
|
||||
|
||||
Sssst, nu hij eens bezig is, laten doen, anders ligt ie weer maanden stil, sssstt
|
||||
|
||||
hij heeft de smaak te pakken weer en goeie coments doet veel met een mens go johny go !!!!!
|
||||
|
||||
proficiat met de grille ! echt geslaagd.
|
|
||||
|
||||
Dit zijn de zetels waaruit ik een keuze ga moeten maken, vooral tussen de zwarte helemaal links en de witte helemaal rechts.
Ik had een tip gekregen om bij die rechtse witte die driehoekjes naast de hoofdsteunen te verwijderen. Zogezgd, zo gedaan en ik moet zeggen dat het er in ieder geval beter uitziet zonder dan met. Ook de eindpijpjes werden op de uitlaat geplakt. Zo ziet dat er langs achter uit; Nu kan de uitlaat samen met het chassis verder afgewerkt worden.
|
||||
|
||||
Weinig tijd, maar dat is geen nieuws van hieruit. Maar hier is dan toch een kleine update van de werken die het voorbije weekend zijn uitgevoerd.
Er komt geen rolkooi in, dus werden de gaatjes in de vloer dichtgemaakt. De bumpers werden glad geschuurd, maar de voorste bleek in het bezit van een bluts. Dan maar wat putty er overheen gesmeerd. Het dashboard en het stuurtje werden ook glad geschuurd en daarna voorzien van een laag primer. Het stuurtje vervangt het originele "camionstuur", dit oogt wat sportiever. Ook de hoedeplank en de interieurkuip werden geprimerd.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 16-04-2012 at 23:02. |
|
||||
|
||||
De voorste zetels werden ook onderhanden genomen. Hiervoor werd gebruik gemaakt van een stuk styrene om de opening toe te maken en werd de rand achteraf met putty toegesmeerd.
Ondertussen kreeg de interieurkuip zijn basis kleur, Light Sand. Vanuit hieruit kan ik het geheel verder gaan afwerken. De hoedeplank kreeg een Tenco-behandeling en mag nu mooi uitharden. Tot de volgende update.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 16-04-2012 at 22:47. |
|
|||
|
|||
ligt het aan mij of zijn er 2 opstaande randen in de hoedenplank verdwenen?
verder ziet het er erg tof uit!!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
ik bedoelde inderdaad die 2 kleine randjes in het midden van de hoedenplank.
de foto maakt het me helemaal duidelijk. bedankt JAn
|
||||
|
||||
Vandaag begonnen met de vloerbekleding aan te brengen. Ingredienten zijn verdunde houtlijm en Ranger ink-poeder.
Nu laten drogen om daarna, na de details af geplakt te hebben, de rest zijdeglans zwart te spuiten. Stuurwiel en dashboard zijn ondertussen al zijdeglans zwart gespoten. tot de volgende update.
|
||||
|
||||
Ondertussen heb ik de interieurkuip verder onder handen genomen met dit als resultaat.
Hier en daar moet er wat bijgewerkt worden, vooral aan de rondingen bovenop de zetels en ter hoogte van de knieholte, maar dat zal wel geen problemen opleveren. In ieder geval minder dan gedacht.
|
||||
|
||||
Tussen de vele werken door, zoals oa taxi spelen voor de kids, 2 tuinen onderhouden, ...... heb ik vandaag even de tijd gevonden om de voorste zetels van deze Golf onder handen te nemen. De achterkant was toe gemaakt met plasticard en plamuur, nu was het zaaks omdat mooi glad te schuren en te primeren.
Voorkant; Achterkant van beide zetels; Zoals jullie kunnen zien moet er nog wat extra aandacht worden besteed aan de achterkant van de hoofdsteunen. Ook de bumpers werden glad geschuurd en geprimerd. Ook hier moet er nog eens overgegaan worden met een stukje schuurpapier. Nu maar hopen dat er wat meer tijd vrijkomt voor deze hobby.
|
||||
|
||||
2 tuinen?
De voor en achtertuin zeker!
|