![]() |
|
|
||||
|
||||
Wat betreft de Facebook pagina, ik zie dat er nu toch regelmatig wat dingen worden gepost.
![]() En sinds vrijdag zijn al bijna 20 vind ik leuks er bij gekomen. Dus hier zit potentie in. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Verder heb ik vrienden-modelbouwers beginnen uitnodigen en het gaat plots vrij goed vooruit. Als iedereen dat doet, dan kunnen we die pagina redelijk goed in de kijker zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zo, even het volledig vriendenlijstje een uitnodiging verstuurd.
![]() |
|
||||
|
||||
Besef wel dat je mensen die niet op Facebook zit daarmee zo goed als uitsluit.... en daaronder vallen ook huidige leden!
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 19-01-2014 at 14:17. |
|
||||
|
||||
Hier een klein verslagje van de vrijdagavondmeeting.
Met 13-en waren we voor de eerste meeting van het jaar. Quote:
Op de agenda stond oa een bezoek aan de beurs van Ransart, (zie desbetreffende topic) Eyckles had een verzoek gekregen om mee te doen aan de beurs van Mini Wheels. Aangezien het kort dag is en er voorlopig geen kandidaten waren om mee te doen, gaat Lesley zelf dit ter harte nemen op één of andere manier. Loeten zelf deed al mee samen met enkele modelbouwvrienden uit de vlaanders. Dan wil ik even aanhalen wat in de vorige posts al werd besproken, namelijk FB en het forum. De FB-pagina was niet zo toegankelijk en ik heb toen de vraag gesteld of daaraan iets kan/kon gedaan worden. We konden wel een foto uploaden, maar geen album. De vraag was ook of er zich iemand geroepen voelde om het FB-verhaal op zich te nemen, want persoonlijk ik zag het niet zitten wegens tijdsgebrek oa. Nu, ik zie tot mijn (en ook anderen hoop ik) grote vreugde dat sommigen het probleem al hebben aangepakt, waarvoor mijn dank ![]() Ondertussen staat het volledige foto-album van onze eindejaarsactiviteit al op onze FB-pagina. Quote:
|
||||
|
||||
Uiteraard zijn er ook wat foto's genomen, dus bij deze enkele sfeerbeelden;
|
||||
|
||||
De nodige WIP-projecten en afgewerkte modellen werden ook op de digitale plaat vastgelegd;
|
||||
|
||||
Nog enkele om af te sluiten;
Aan alle lezers, bezoek ook onze FB-pagina ![]() Bij leven en welzijn, tot de volgende keer en dat is op 21-02-'14 ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Wat je zegt klopt natuurlijk, maar ik tracht enkel een mogelijke oplossing te bieden aan het probleem dat op de laatste meeting aan de orde geweest is. Last edited by Sennake; 19-01-2014 at 17:13. |
|
||||
|
||||
Ik ben nog 1 ding vergeten te vermelden; nml clubkledij.
Een paar meetings geleden hebben FRED65, Rocknrolla en EtronQuattro me gemeld dat ze ook graag een hemd zouden willen hebben. Kostprijs met de nodige logo's is 40 euro. FRED65 en Rocknrolla hebben al bevestigd. EtronQuattro was er niet. Ik heb deze mensen ook een mailtje gestuurd, maar de verdere afhandeling doen we in het topic aangaande clubkledij en dat bevindt zich HIER
|
||||
|
||||
Quote:
Maar als het dan echt die kant in gaat zal ik wel moeten nietwaar. ![]()
|
||||
|
||||
Niks moet natuurlijk. Als jij je daar niet prettig bij voelt, hoef je dat ook niet te doen.
Het lijkt me sowieso verstandiger om enkel links naar het forum op de FB pagina te plaatsen. (bouwverslagen, link naar gallerij, etc..) Anders heb je namelijk heel grote kans dat iedereen enkel op FB blijft hangen en de site helemaal wegvalt. Dus af en toe eens een teaserke naar een afgewerkt model op de FB pagina zal veel volk lokken. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik vond het alvast een fantastisch idee om de facebook pagina terug in leven te blazen. Natuurlijk zoals Tim aanhaalde, heeft niet iedereen een fb pagina, maar dat zijn er maar een paar. Een facebook profiel aanmaken is ook niet zoveel werk en is vlug gebeurt. Natuurlijk moet ik ook leren om met de pagina om te gaan, maar dat zal wel geen probleem zijn. Ik heb alvast een app geinstalleerd om de fb pagina te kunnen bewerken en controleren. We zullen binnen een paar maand wel zien, hoe we verder gaan. Met of zonder forum.
|
|