![]() |
|
|
|||
|
|||
tot morgen sjoukes tga weer luek zijn
|
|
||||
|
||||
zoals vorige week al aangekondigd: ik ga deze keer passen.
Have fun, en smakelijk :-)
|
|||
|
|||
Oei , zijn er ook sjoekes (eclairs) ?
Da gaat een eetfestijn worden... :-) |
|
||||
|
||||
Leve het slechte weer.. Dagje weerverlet vandaag, dus alle tijd om naar Bolderberg af te zakken.
Euhm Johny, ge moogt de camera weer in de koffer steken als ge wilt.. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar goed dat ik hier nog even kwam kijken voor ik vertrok, zodoende heeft Cedric zijne camera ondertussen ook terug. Quote:
Hier en daar werd er nog wat lidgeld geďnd, lidkaarten werden uitgedeeld en Jabbeke werd besproken. Ondertussen had Sennake zijne zelfgebakken cake zo eerlijk verdeeld, dat hijzelf zichzelf had vergeten. Maar iets (en ook FB) zegt ons dat hij er al ene op had, bij wijze van proeven ![]() Ook werden er weer enkele modellen, WIP en afgewerkt, besproken. Hier volgen nog enkle sfeerbeelden; Enkele WIP's van de hand van TvD;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 23-03-2014 at 15:32. |
|
||||
|
||||
En bij deze nog enkele afgewerkte modellen, waaronder deze prachtige Porsche met blote tetten van FeM;
Matra van Sennake; Porsche om van te smullen van Joka-1; En nog eentje waarvan we ooit nog een wel eens een WIp van te zien krijgen; En we sluiten af met de legendarische woorden van Jos Ghijsen; Bij leven en welzijn en tot de volgende keer, zijnde op 18 april '14 ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 23-03-2014 at 15:39. |
|
||||
|
||||
Hopelijk was het gezellig (en lekker).
Zodra we weer vrij zijn op zo'n VRIJdag, komen we zeker weer langs om slap te ouwehoeren. Tot Gauw.... ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
De Tim gaat ook decallekes tekenen??
|
||||
|
||||
Nee, dat is een kopie van een setje van Colorado decals. Guido vertelde mij dat veel van die setjes eigenlijk vergrootte 1/43 decals zijn en daarom mogelijk niet goed passen, zeker bij zo'n volledige wrap. Ik heb dus een kopietje gemaakt, deze uitgeknipt en op de wagen geplakt met tape om te kijken hoe erg het zou zijn
![]()
|
|