De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Meetings
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-04-2014, 20:10
Rocknrolla's Avatar
Rocknrolla Rocknrolla is offline
De Paddock Regular

Ben er dus toch niet geraakt vandaag.
Echter zit ik vol spanning te wachten op de foto´s
Reply With Quote
Old 13-04-2014, 18:36
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker

Ik weet niet of het aan mij is om een verslag te schrijven, maar aangezien ik erbij was, ga ik toch mijn kant van het verhaal geven. Gisteren had ik afgesproken om rond 7 uur bij Dominique te zijn. Nadat daar goed en op "tijd" aangekomen te zijn, zijn we nadien Patrick gaan ophalen, om zo richting de carpool parking van Lummen te rijden, waar we Guy gingen oppikken. Tijdens onze trip naar Lummen, kregen we een telefoontje van Guy dan hij iets later ging zijn. Hij had zich immers overslapen(tja. Gepensioneerden nemen het niet meer zo nauw ). Toen Guy uiteindelijk aankwam, kregen we te horen, dat Guido ook mee ging. Dus zij we uiteindelijk met 5 personen naar daar vertrokken en met 2 wagens. Rond 10u30 zijn we toen aangekomen op de beurs. Man man man, wat was dat voor iets. Zo iets heb ik nog nooit gezien. Die Duitsers weten van aanpakken. 8 volle zalen, waarvan het meeste RC of treinen was en ook hetgeen er mee te maken heeft. Natuurlijk waren er ook enkele modelbouw stands te zien. We hebben ook een tijdje op de stand van Modeler's Network gezeten. Dat waren zeer gastvrije jongens. We hebben ook verschillende stands bezocht zoals Revell, Pocher en Tamiya. Natuurlijk werden er ook de nodige dingen gekocht bij Knupfer en nog andere standhouders en zijn we daar terug vertrokken rond 17uur. Nadien nog een Schnitzel gaan eten in Freschen en nadien de huiswaartse trip verder gezet. Ik vond het een zeer geslaagde dag, alhoewel ik de ganse dag stikkapot heb gelopen, maar dat hebben we er graag voor over. Foto's zijn er volgens mijn weten niet of toch niet veel genomen. Misschien komen die nog van de andere reispartners. Alvast voor mij voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer.
Old 14-04-2014, 15:25
Rocknrolla's Avatar
Rocknrolla Rocknrolla is offline
De Paddock Regular

Als jullie geen foto's hebben genomen, duiken er vast wel genoeg andere op op het wereld wijde web

Trouwens, kunnen jullie niet gewoon zeggen dat het helemaal op niks trok? Dan heb ik niet zo'n spijt dat ik niet geweest ben..
Reply With Quote
Old 14-04-2014, 21:05
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
Originally Posted by Rocknrolla View Post
................

Trouwens, kunnen jullie niet gewoon zeggen dat het helemaal op niks trok? Dan heb ik niet zo'n spijt dat ik niet geweest ben..
Als ik er nog nooit geweest zou zijn, dan ja, maar dit is echt wel een interessante beurs voor modelbouw in al zijn facetten.

Dus bij deze is jouw spijt nog niet weggeveegd.

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules