![]() |
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Prachtig diorama;
|
||||
|
||||
En dit zijn de laatste;
Tjoeke, tjoeke ... Waar brand de lamp; Hopelijk gaan jullie nu ook geen rood tapijt leggen; Wat je al niet met papier kan maken; En tot slot mijn prijsbeest, zilver want het goud bleef in de kluis; Dit was het wat mij betreft, ik heb me geamuseerd en heb zelfs aan modelbouw gedaan. En nog wel aan de Capri, waarover binnenkort meer in het desbetreffende topic ![]() Het gehele foto-album, zijnde een 92-tal foto's is te bekijken op FB. Als er nog iemand hier iets aan wil toevoegen, zijnde foto's, ervaring of wat dan ook, aarzel niet en post het gewoon. ![]()
|
|||
|
|||
Leuke splash & dash
Ook wij vanuit het zonnige midden NL hebben ons goed vermaakt. Leuk de meeste even gezien te hebben (Sennake was er niet bij helaas) en weer voldoende inspiratie (en voorraad vanuit Sennake) opgedaan. Genoeg te doen dus de komende tijd
![]() groeten Laurens |
|
|||
|
|||
mooie foto 's jongens proficiat aan de leden
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|