![]() |
|
|
||||
|
||||
present!
|
||||
|
||||
Op het agenda mag zeveren gezet worden
![]()
|
||||
|
||||
Ik weet niet of ik het ga halen, want uitgerekend morgen organiseren mijn (ex)-collega's een afscheidsfeestje waarop ik moeilijk afwezig kan blijven... En hoe lang dat duurt valt niet te voorspellen...
|
|
||||
|
||||
En dat is wat wij dan ook gedaan hebben.
We waren met 6; Eyckles, TvD, EtronQuattro01, Joka-1, Rocknrolla en ikzelf. Teruggeblikt werd er door Tim en Lesley over Le Mans, Dieter had het dan weer over de 24u van de Nürnburgring en Cedric over de rally van Ieper. Ook hebben we het over modelbouw gehad, de meegebrachte modellen, al dan niet afgewerkt, werden uitvoerig besproken Hier dan de nodige prentjes;
|
||||
|
||||
Nog enkele om het af te leren;
Dat was het dan voor deze uitgestelde meeting, hopelijk zien we mekaar terug op 18 juli '14. Dan moeten we het eens hebben over de volgende meetings waaraan we in het najaar aan meedoen of willen meedoen, zoals oa KMK, Scale World Factory '14 Zijn er nog vragen, opmerkingen of wat dan ook, laat het ons weten. Tot de volgende maand ![]() Ah ja, bedankt voor het t-shirt Tim en Lesley ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 29-06-2014 at 23:42. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|