![]() |
|
|
||||
|
||||
Ah ok. Dan breng ik wel wat modellen mee. En nog wat andere spullen, die misschien kunnen verkocht worden. Ook breng ik een bouwdoos mee voor Tim en Johny. Tot morgen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ook wat mij betreft, geen probleem.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 07-06-2015 at 00:02. |
|
||||
|
||||
Ok, en ik heb 2 vitrinekastjes mee voor je op 1/43.
|
||||
|
||||
Aan iedereen die aanwezig was op de expo:
HARTELIJK BEDANKT voor deze FANTASTISCHE DAG !!!
Last edited by Loixrallyfan; 08-06-2015 at 20:57. |
|
||||
|
||||
Geen dank!
enne, "coming" is met 1 m.... Anders lijkt het op iets heeeeel anders ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ook blijkbaar, en ik was er wel
![]() Hier een kort verslag van mijnentwege; Omstreeks 8u was ik er, zoals belooft. Op de parking werd ik verwelkomt door enkele bekenden en ook Sennake kwam gelijktijdig aangereden. Den Djoene was er al en iets later kregen we dan het gezelschap van de rest van de bende. Alles werd uitgestald en wederom hadden we een plaatsprobleem. Dus werd de "werkruimte" opgeofferd te voordele van de tentoonstellingsruimte, want Lesley moest nog komen. Omdat Danny geen tafel nodig had, zijn we een beetje creatief omgesprongen om zo onze beschikbare oppervlakte uit te breiden. Voor de rest kan ik zééééér kort zijn; -Aangename en toffe sfeer -Gezellig -Het weerzien van enkele oude bekenden; Sascha, Alex, Alex, Sylvain, Fabrice en nog enkele anderen Bij deze wil ik dan ook de mensen van Modelbouw Leuven een dikke proficiat meegeven voor deze geslaagde dag. ![]() Het was eens iets anders dan we in ons land gewend zijn op gebied. Dan volgen hier nog enkele sfeerbeelden en ik wil voor de verandering eens beginnen met een foto die niet van mij is, maar eentje die gedeeld werd op FB. Onze clubstand;
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Francorchamps op 1/43 van Danny En Joka-1 mag het paddock-overzicht afsluiten;
|
||||
|
||||
Nog enkele "specials" van de hand van enkele paddockers;
En onze goede vriend Starmodel kon het goed uitleggen, zelfs in het fins ![]()
|
||||
|
||||
Overzicht van de andere modellen die er te zien waren, en daar zaten serieuze kleppers tussen;
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ze kwamen zelfs met de fiets
Enkele modellen van de organiserende club mogen we zeker niet vergeten;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 09-06-2015 at 23:54. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|