![]() |
|
|
||||
|
||||
Een kort, nou ja, verslag van onze meeting van vrijdagavond laatsleden.
Eerst willen we iedereen bedanken voor de talrijke opkomst. ![]() - Eerst werd er nog wat lidgeld ge-ind en werden de nodige lidkaarten uitgedeeld. - Daarna een korte terugblik over de expo in Leuven, een expo die zéér positief werd ervaren, zowel voor ons en de nieuwelingen die meededen, als voor de organisatoren zelf. We hebben zelfs enkele finse woorden geleerd, die ik om veiligheidsredenen niet ga posten. Het had iets van mega en nog één of ander kat-achtig woord ![]() - Ook onze volgende beurs kwam al ter sprake, zijnde KMK, welke plaats vind op 13-09-2015. Vervolg tijdens de volgende meeting. Onze voorlopige deelnemerslijst ziet er als volgt uit; -TvD ? -Nelsonsr -Frans -Cusco -Nismo -Sennake ? -Wanneke ? De thread hierover zal tijdig opgestart worden in de loop van juli-augustus. - Volgende punt is de meeting in juli (17 juli '15) Een aantal mensen waren weerhouden en in overleg werd de meeting van 17 juli '15 verplaatst naar 21 augustus '15 - - Ook kwam de vraag naar display-cases weer naar boven. Als er genoeg vraag naar is min 50 stuks, als ik me niet vergis, dan kan er een bestelling geplaatst worden. Sennake zal hiervoor de honeurs waarnemen en hier op het forum over communiceren. - Als laatste werd al eens gebrainstormed over onze eindejaarsmeeting. Kwestie van alles tijdig in de juiste plooi te krijgen en zo alles rustig te kunnen regelen. Voorlopig is iedereen akkoord dat we het op vrijdagavond houden, zoals deze al ingepland staat op onze kalender, zijnde 18-12-'15 Een etentje zoals in 2013, aangevuld met een activiteit ter plaatse in Brasserie Savarin. Volgende meeting zullen we eens vragen tussen welke menu's we kunnen kiezen. Onze voorlopige activiteitenlijst ziet er als volgt uit; -Humoristische quiz -Striptease van één van de leden, aangeduid via stemming, tenzij iemand zich spontaan kandidaat stelt ![]() Een thread hierover zal weldra opgestart worden, hierin kunnen alle ideeën aangebracht worden en besproken. - De meegebrachte modellen, al dan niet afgewerkt of in opbouw, werden zéér aandachtig bekeken en besproken. - Om af te sluiten zijn hier nog enkele sfeerbeelden;
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dat was het dan voor deze maand, ik wens jullie allen dan ook een zéér welverdiend verlof toe ![]() En onthoud het, de volgende meeting vindt plaats op 21 augustus '15 ![]() ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 21-06-2015 at 00:56. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|