![]() |
|
|
||||
|
||||
Ok. Dus gewoon eens een dagje zeveren hahaha
![]()
|
||||
|
||||
Da's niet anders dan anders toch
![]()
|
|||
|
|||
Ik zal dan ook niets groter dan 50cm meebrengen
![]() Ik wou een papieren motor meebrengen en 2 wagens. |
|
||||
|
||||
Zoals Tim al aanhaalde , iedereen is vrij om al of niet modellen mee te brengen.
Aangezien onze clubstand is voorbehouden aan leden (altijd al zo geweest), is Loeten altijd welkom als bezoeker.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 05-09-2015 at 22:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Volgens mijn gegevens niet meer, op de lijst staan nog een aantal namen van mensen die geen lid meer zijn.
Maar ik kan me ook vergissen. Maar hij mag altijd opnieuw lid worden hé ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 06-09-2015 at 14:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 06-09-2015 at 20:28. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, maar bij ieder 3de bezoek word aan deze mensen gevraagd om dan lid te worden, zoals bij iedereen. Zij weten dat.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 06-09-2015 at 20:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Laat die per jaar maar weg.
|
|||
|
|||
![]()
Ik kan helaas niet komen, ik moet werken,het leven van een ploegarbeider
![]() Ik had graag kennis komen maken met jullie. Zo kan ik ook eens een gezicht plakken bij de namen hier op het forum. Misschien de volgende keer. In ieder geval ik wens jullie alvast een interessant beurs bezoek, en een prettige dag. Groeten Velpon man |
|
||||
|
||||
Toch even een duidelijk misverstand uit de weg helpen. De ledenlijst waar Tim naar verwijst is niet de lijst met clubleden die in het lopend jaar hun lidgeld betaald hebben, maar wel de lijst met lidnummers. Ook als iemand een jaartje geen lidgeld betaalt, behoudt hij zijn lidnummer, zodat ik niet telkens opnieuw lidnummers moet toevoegen als iemand na 2 jaar terug lid wil worden. De lidnummers blijven dus in elk geval een aantal jaren gevrijwaard van 'vrijgave' aan iemand anders. Omdat dit niet duidelijk bleek te zijn heb ik het er nu aan toegevoegd.
Maar de ledenlijst zelf kan je ook online vinden, en wel hier. |
|
||||
|
||||
Hey Loeten, kom je toch gewoon met ons mee, wij zijn ook bezoeker.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Last edited by Doc; 07-09-2015 at 17:39. |
|
||||
|
||||
ik kom ook even goeie dag zeggen.
|
||||
|
||||
Fijn om even bijgebabbeld te hebben.
Allereerst wil ik alle winnaars hier feliciteren met hun behaalde prijzen, en zeker onze paddockers; -Mech@niC : 3x (race-, rally- en straatwagens) ![]() -Sennake : 3x (motoren, rally- en straatwagens) ![]() -Loixrallyfan : 3x (straat- en 2x rallywagens) ![]() -TvD :1x (racewagens) ![]() -Nismo : 1x (racewagens) ![]() Ik wil ook iedereen alvast bedanken voor jullie aanwezigheid ![]() Het verslag met de nodige foto's zal voor straks of morgen zijn.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 14-09-2015 at 19:35. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|