![]() |
|
|
|||
|
|||
Goe bezig mannen .......
En daarbij wiziwiziwiziwizi....... Vrijdag op depaddock met nen "Duvel" in de buurt. C U |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan lig ik bed, ik zal julie de volgende dag wel feliciteren! CKJ Distrispeed |
|
|||
|
|||
Ok, ik heb den Mistery ook al uitgenodigd maar wie zin heeft kan bij ons in de tent den Zondag blijven barbequen. Het enige wat je moet doen is zelf uw vlees meebrengen ( wij zorgen voor de rest) en als het kan wa bier.
Ook nie te vergeten. Leg ies een vouwstoelken in ulle koffer want wij zijn al met 22 en ik heb maar 15 stoelen. |
|
|||
|
|||
Quote:
CKJ Distrispeed. |
|
|||
|
|||
Bedankt he maar mijn vrouw kan daar nie altijd mee lachen. Heb haar daarstraks nog gezegd : " lieveling, ik moet straks nog weg, ik ben zeker thuis tegen dat het licht is want ik ben bangin het donker. Ze vondt da nie echt 100% ok
|
|
|||
|
|||
Iedereen heeft wel een worstje bijzig,dus er is genoeg vlees.
CKJ Distrispeed
|
||||
|
||||
Als we nu es met zoveel mogelijk users online proberen te zijn om 23u50 deze vrijdag
![]()
|
||||
|
||||
hmmzzz om ons record te breken moeten we om 23h55 met 33 personen online zijn... that won't be easy.
airco
|
|||
|
|||
Ik zal er proberen te zijn, online dus
|
|
||||
|
||||
Thanx ckj !
Vuu mij een pilske en de rest ook iet ..........oto |
|
||||
|
||||
Ik gaan ok probere onlaain te zijn. Ik beloof nix hé. Kunne we zo nix doen ofzo? Alst record gebroke wordt krijgt iedereen van airco nen bak bier ofzo.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik kan me alleen maar aansluiten bij wat ckj zegt
ik ben nu misschien een half jaar op forum en uit het aantal post dat ik doe blijkt dat het ier wel best goed zit !
|
||||
|
||||
Het is hier inderdaad nie slecht eh! Spijtig dat ik er zondag nie kan zijn (communie-feest van een neefke, daar kan ik denk nie onderuit)...
|
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|