![]() |
|
|
||||
|
||||
ja, op x-box. Op andere platforms nog ni
|
||||
|
||||
Wanneer denk je dat de beste games uitkomen, denk je ?
idd, TIJDENS EXAMENPERIODES ! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
UT2003 is ondertussen al een heel eindje opgeschoven ... van een geluk gesproken ... anders was het were 2e zit
airco
|
||||
|
||||
ik heb sinds vanmiddag F1-2002 .... en ik moet zo zeggen ... maak er maar 99% beoordeling van ....
Dit spel overtreft al mijn verwachtingen ... MULTIPLAYER wooooooot (lekker racen over het net) gedetailleerde telemetrie .... goeie driveability ... Grafisch kan ik het zo goed niet beoordelen, ik heb immers een oud PC'tje ondertussen ... maar ugly kan ik het voorlopig toch niet noemen ... ik ga wat voorttesten ... straks wat screenies Times are looking really bad voor GP4 zene airco
|
||||
|
||||
de uitgebreide telemetrie is werkelijk fenomenaal ... een monsterlijke bron van informatie
![]() ![]() grafische screenshot's maak ik niet, vermits deze niet echt representatief zijn ... 800*600 ![]() toch eentje waar je duidelijk nog een bug kan op herkennen. ![]() what's wrong ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Dat toerental zakt onder 0?
|
||||
|
||||
Revolutionaire achteruitkijkspiegels bij Ferrari; het weer blijft altijd klaar
![]() ![]()
|
||||
|
||||
het goede:
- ongeloofelijk speelbaar ... omdat ik eigenlijk toch maar wat aan het spelen was met de opties stonden de stuurhulpjes enzo nog aan. Daar dit in vorige versies het irritantste was wat je kon meemaken (bruuske manoeuvers, pole-tijd rijden door alleen gas te geven) ... is dit nu een veel beter gezien ... Nu komt het systeem erop neer, vanaf dat je de ideale rijlijn verlaat, en je neus niet meer naar de juiste richting wijst (en er dus drijgt af te gaan) grijpt het in door langzaam een stuk motorvermogen weg te nemen ... werkt ideaal. Zelfs als je zoals een kind aan het racen bent, komt het spel toch nog realistisch voor, al kan je er eigenlijk niets van ... - Multiplayer: Alhoewel mijn eerste test daarjuist in de multiplayer over het internet niet ideaal was (server was laggy), is dit toch een killer-feature die F1-2002 in huis heeft. Ik weet niet of GP4 deze functie zal bezitten, anders hebben ze al wel een enorm nadeel. Ik zie ons over enkele weken naast de GPL-league ook een F1-2002 league organiseren (ow yeah ![]() - Super-telemetrie gegevens: EA heeft nu ook een telemetrie-module in het spel gestoken ... Dit draait als een apart programma (F1-2002 minimaliseert dan) en je kan er statistieken zien van al je afgelegde ronden ... De opties zijn ongeloofelijk enorm (teveel om op te noemen). Deze telemetrie gegevens kunnen dan weer een hulp zijn bij het zoeken naar een ideale set-up. - Launch-control: Ok het is in het geheel slechts een klein stuk, maar het gevoel is enorm .... 1 start genomen zonder launch control en de concurrenten vlogen me voorbij ... met launch control ging het al een pak beter. Deze optie is enorm geloofwaardig ingebouwd. - Actueel: De nieuwe Hockenheim-ring ... alle nieuwe wagens tot in de details in orde ... - Gameplay: het spel speelt zo smooth het slechte: - Menu's zijn ingewikkelder ... Eigenlijk kan je dit niet als slecht punt aanrekenen ... Als de freaks willen dat er veel opties in het spel zitten, dan wordt het iets onoverzichtelijker ... - systeemeisen: Bij elk nieuw spel horen nieuwe systeemeisen ... In mijn ogen is een 700 mhz processor en een geforce 2 GTS (liefst nog hoger) toch wel een aanrader aan het worden ... Mijn 450 pruttelde soms toch wel wat tegen op 1024*768 ... 800*600 loopt prima... Als rond dit spel ook weer een modding-community zal ontstaan, dan wordt dit spel een KILLER. Ik geef Geoff Crammond heel wat krediet, maar hij zal van goede huize moeten komen ..... Want het actuele karakter, de multiplayer en de bangelijke telemetrie maken dat F1-2002 wel enorm sterke kaarten in handen heeft nu. airco
|
||||
|
||||
Quote:
![]() airco
|
||||
|
||||
F1 2002 zou toch pas volgende week uitkomen ? En zou het verkrijgbaar zijn in de Fnac?
|
||||
|
||||
![]()
Airco, ik ga 100% akkoord met je F1 2002 "review" Op 1 vraag van je kan ik alvast antwoorden. GP4 zal géén multiplayer hebben. Ik vrees dat GP4 héél goed voor de dag zal moeten komen om dit spel te bedreigen...
|
|
||||
|
||||
In Geoff Crammond we thrust....
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
da spel owned gewoon. Is sinds gistere ook op ps2 verkrijgbaar
|
||||
|
||||
![]()
Net online gereden. We zouden hier eens moeten afspreken om tesamen te rijden. In elk geval goed gelachen. Ik heb een Takuma Sato gedaan. (ook in Oostenrijk, op dezelfde plaats) Het was niet meer nodig om de motor stil te leggen, het gebeurde van zelf... Die andere gast lag ook strijk. Ik qualde met een 1:12 en nog iets... en reed de pole. Misschien een geluk voor mij dat we maar met 4 waren...
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|