![]() |
|
|
||||
|
||||
ik denk dat we hier duidelijk te maken hebben met een geval van freak !!!
bangelijke collectie sennake! volgens mij kan je daar al een serieus expositieke/museumke mee vullen ![]()
|
||||
|
||||
Jawadde. Sprakeloos..... (wie doet het stof af?
![]() |
|
||||
|
||||
Hebben we hier een onderwerp voor afrit 9 ?
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
amai dat is een collectie om trots op te zijn en ik ben er niet jaloers op ik gun u dat wel hoor ik doe gewoon verder gelijk ik bezig ben en somme day zal ik dat ook wel hebben
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
'k wist dat het er veel gingen of zouden zijn, maar ze zo allemaal samen op foto zien, da's inderdaad 't een en 't ander. Ne'n dikke proficiat! Het resultaat van jaren naarstig werken en verzamelen.
![]() Last edited by Guido; 19-02-2003 at 21:12. |
|
||||
|
||||
en we hebben er aan door gedaan in een kleine week hebben we deze modellen afgewerkt
nieuwe stuks
|
||||
|
||||
In een kleine week zeg je? Amai, dan heb je fameus doorgeplekt
![]() Heb je net een PM gestuurd. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb ze al in het echt gezien, die collectie, en 't is steeds weer indrukwekkend. En ze zo nog eens op foto zien blijft ook wel indrukwekkend ...
En echt allemaal knap gebouwd, die modellekes, ... Misshien heeft Mario gelijk en is dit wel een Afrit 9-uitzending waard ... |
|
||||
|
||||
Was ik nog vergeten te zeggen dat ik als rallyliefhebber de collectie van Jos ook wel weet te waarderen.
Misschien is een Paddock-modelbouwbeurs ook wel iets? |
|
||||
|
||||
Moest er ooit brand uitbreken bij u thuis Sennake,ik zou niet graag in uw schoenen staan,kun je zoiet eigenlijk verzekeren,de kasten horen bij inboedel,maar de modelletjes?Nu,die verzekering zou een schrale troost zijn,enfin,dit is de eerste keer dat ik zo een collectie zie,impressionant.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
ik zal mijn hele collectie eens op foto zetten en het in een kleine website gieten tegen vanavond moet dat lukken
|
||||
|
||||
Vol spanning kijk ik er al naar uit, naar die collectie.
![]() Last edited by Guido; 01-03-2003 at 21:18. |
|
||||
|
||||
ik heb deze kleine website van mijn volledige collectie afgewerkt een beetje veel later dan ik had gedacht maar hier is ze
http://www.mymodelbouw.tk alles staat erop wagen per wagen per merk geklaseerd
|
|