De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 22-05-2003, 19:14
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: Hamme
Posts: 310
Quote:
Originally posted by Kelly Jamers
Inderdaad, daar ik met mijne neus altijd vlak bij de clio cup zit weet ik waar ge over spreekt.
T feit is dat iedereen klaagt maar er blijkbaar weinigen zijn die actie ondernemen.
Toch denk ik dat het stoppen van een individu niet de oplossing is, als de piloten samen actie ondernemen daarentegen...

ik zou zo zeggen WAIT & SEE, er komt een driver asociation, ik heb het een en ander gehoord en dat komt wel rond, op dit moment is het nog niet opgestart maar dit zal dus niet lang meer duren. Ik zal iedereen een beetje op de hoogte proberen te houden eenmaal als het zover is.... Voor mij is het verhaaltje in die kl### clio cup wel voorbij, als ik nog ne keer wil knallen ga ik wel eens met de botswagens gaan rijden, dat is een pak goedkoper!!!!!!!!!!! Voor de rest vindt ik het allemaal heeeeel spijtig want het is wel het competitiefste wat we in Belgie kunnen rijden
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow
Reply With Quote
  #17  
Old 22-05-2003, 19:59
DamonHill's Avatar
DamonHill DamonHill is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2002
Location: Lubbeek
Posts: 196
Quote:
Originally posted by Piet Konijn
ik zou zo zeggen WAIT & SEE, er komt een driver asociation, ik heb het een en ander gehoord en dat komt wel rond, op dit moment is het nog niet opgestart maar dit zal dus niet lang meer duren. Ik zal iedereen een beetje op de hoogte proberen te houden eenmaal als het zover is.... Voor mij is het verhaaltje in die kl### clio cup wel voorbij, als ik nog ne keer wil knallen ga ik wel eens met de botswagens gaan rijden, dat is een pak goedkoper!!!!!!!!!!! Voor de rest vindt ik het allemaal heeeeel spijtig want het is wel het competitiefste wat we in Belgie kunnen rijden
Spijtig da ge gaat stoppen met de Clio Cup

Kan mij desalniettemin voorstellen dat na 3 raceweekends de factuur voor ongevallen al serieus is opgelopen.

Allez veel succes in de Belcar eh
__________________
Reply With Quote
  #18  
Old 22-05-2003, 20:49
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by DamonHill
Spijtig da ge gaat stoppen met de Clio Cup

Kan mij desalniettemin voorstellen dat na 3 raceweekends de factuur voor ongevallen al serieus is opgelopen.

Allez veel succes in de Belcar eh
Rijdt m nie meer mee in TC?
Reply With Quote
  #19  
Old 22-05-2003, 23:20
DamonHill's Avatar
DamonHill DamonHill is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2002
Location: Lubbeek
Posts: 196
Ah ik meende op de vorige pagina iets gelezen te hebben als zou em Belcar gaan rijden.
__________________
Reply With Quote
  #20  
Old 22-05-2003, 23:27
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by DamonHill
Ah ik meende op de vorige pagina iets gelezen te hebben als zou em Belcar gaan rijden.
Mss doet m beide.
Reply With Quote
  #21  
Old 23-05-2003, 05:00
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: Hamme
Posts: 310
Quote:
Originally posted by DamonHill
Spijtig da ge gaat stoppen met de Clio Cup

Kan mij desalniettemin voorstellen dat na 3 raceweekends de factuur voor ongevallen al serieus is opgelopen.

Allez veel succes in de Belcar eh

Ja bij mij heeft het niks met de factuur te maken, als je eens moest weten wat voor shit ik allemaal heb moeten slikken de laatste twee jaar, dan is het plezier er wel af... Alle opties zijn open natuurlijk, maar ergens voor een kampioenschap rijden zal nog lastig worden denk ik ale toch dit jaar. Maar de volgende 2 races rijd ik al zeker mee in de belcar!! Met spijt in het hart stop ik ermee
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow
Reply With Quote
  #22  
Old 23-05-2003, 05:01
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: Hamme
Posts: 310
Quote:
Originally posted by redje
Rijdt m nie meer mee in TC?

Dit jaar (voorlopig) doen wij niet meer mee aan de touring....
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow
Reply With Quote
  #23  
Old 23-05-2003, 17:44
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Zolder
Posts: 357
Quote:
Originally posted by Piet Konijn
Ja bij mij heeft het niks met de factuur te maken, als je eens moest weten wat voor shit ik allemaal heb moeten slikken de laatste twee jaar, dan is het plezier er wel af... Alle opties zijn open natuurlijk, maar ergens voor een kampioenschap rijden zal nog lastig worden denk ik ale toch dit jaar. Maar de volgende 2 races rijd ik al zeker mee in de belcar!! Met spijt in het hart stop ik ermee

Inderdaad, ik weet nog vorig jaar in francorchamps dat we met de clio's in de buitenpaddock stonden en dat papa om goed te doen de clio gewoon via de poort op het circuit had gezet, de vooropstelling was toen op het circuit zelf, wat voor een sanctie kwam daar toen voor uit????!!!!
Racen doen we nog altijd voor ons plezier maar dan al die onozele futuliteiten, dan gaat het plezier er inderdaad snel af...
Reply With Quote
  #24  
Old 23-05-2003, 18:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Ach het nivo van de blauwe blazers met dure embleempjes op de jasjes is bedroevend slecht, gewoon brandhout!!

De grootste tegenstander van de Autosport in het algemeen zijn de bonden, commissies en de "hoge officials" in het algemeen. Iedereen van dat gajes is toch zo fier op zijn "fake-functie"......maar enige vorm van intellect ben ik daar nog nooit tegengekomen. Die stituatie is zowel voor nederland en belgie even beroerd.....

Als je leest welke fikse maatregelen (dus niet) de C.A.R. (com. autosport rechtspraak)van de KNAF durft te nemen lig je helemaal dubbel.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #25  
Old 23-05-2003, 18:35
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: Hamme
Posts: 310
Quote:
Originally posted by Kelly Jamers
Inderdaad, ik weet nog vorig jaar in francorchamps dat we met de clio's in de buitenpaddock stonden en dat papa om goed te doen de clio gewoon via de poort op het circuit had gezet, de vooropstelling was toen op het circuit zelf, wat voor een sanctie kwam daar toen voor uit????!!!!
Racen doen we nog altijd voor ons plezier maar dan al die onozele futuliteiten, dan gaat het plezier er inderdaad snel af...


Ik weet het, toen mocht ik van aan de kant toe kijken .... Dat was helemaal niet zo plezant nee... Maar na 2,5jaar clio ben ik wel stress bestendig geworden... Nu is het tijd voor terug plezier te gaan beleven bij het koers rijden!!!
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow

Last edited by Piet Konijn; 23-05-2003 at 18:39.
Reply With Quote
  #26  
Old 24-05-2003, 14:44
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Quote:
Originally posted by Piet Konijn
... als ik nog ne keer wil knallen ga ik wel eens met de botswagens gaan rijden, dat is een pak goedkoper!!!!!!!!!!! ...
Dan wil ik mee gaan knallen!!!!!!!!!!
__________________
Reply With Quote
  #27  
Old 25-05-2003, 15:20
Piet Konijn's Avatar
Piet Konijn Piet Konijn is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: Hamme
Posts: 310
Quote:
Originally posted by ICEMAN
Dan wil ik mee gaan knallen!!!!!!!!!!

24H Francorchamps he, dan zijn er botsauto's
__________________
if you think you have everything under control, you are driving to slow
Reply With Quote
  #28  
Old 26-05-2003, 05:43
BMW Beliën's Avatar
BMW Beliën BMW Beliën is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2003
Location: As
Posts: 80
Als je nog maar een wiel aantrekt of een stukje van de bumper afdoet dat tegen het wiel schuurt op de startgrid, krijg je een stop en go van 10 seconden. Als je even met je bandjes over de lijn gaat een zwarte vlag krijgt. Maar als ze je een aantal keren van de baan af kaatsen tot je wielen er van krom staan, dan volgt er helemaal niets voor de schuldige brokkenpiloot.
Of gelden er andere (stengere) regels voor de Vlaamse piloten dan voor de andere (Waalse) collega's in Francorchamps. Blijkbaar wordt er toch met twee maten en gewichten gewogen aldaar. Voor futiliteiten grijpen ze in, maar niet voor de zware vergrijpen. Zeker niet als het een francofone piloot achter het stuur zit.
Reply With Quote
  #29  
Old 26-05-2003, 13:42
Kelly Jamers Kelly Jamers is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Zolder
Posts: 357
Quote:
Originally posted by BMW Beliën
Als je nog maar een wiel aantrekt of een stukje van de bumper afdoet dat tegen het wiel schuurt op de startgrid, krijg je een stop en go van 10 seconden. Als je even met je bandjes over de lijn gaat een zwarte vlag krijgt. Maar als ze je een aantal keren van de baan af kaatsen tot je wielen er van krom staan, dan volgt er helemaal niets voor de schuldige brokkenpiloot.
Of gelden er andere (stengere) regels voor de Vlaamse piloten dan voor de andere (Waalse) collega's in Francorchamps. Blijkbaar wordt er toch met twee maten en gewichten gewogen aldaar. Voor futiliteiten grijpen ze in, maar niet voor de zware vergrijpen. Zeker niet als het een francofone piloot achter het stuur zit.
eerlijk, zo had ik het nog niet bekeken,
maar als ik dan mijn geval van dit jaar bekijk,
en het geval van vorig jaar (zwarte vlag omdat er nog iemand de camera aan het opzetten was net op het sein dat iedereen de piste moest verlaten) dan ga k u inderdaad gelijk moeten geven dat er een verschil is tussen vlaamstalige gevallen en franstalige gevallen. Raar dat we hier in zolder geen last van hebben...
Reply With Quote
  #30  
Old 26-05-2003, 14:06
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by Kelly Jamers
eerlijk, zo had ik het nog niet bekeken,
maar als ik dan mijn geval van dit jaar bekijk,
en het geval van vorig jaar (zwarte vlag omdat er nog iemand de camera aan het opzetten was net op het sein dat iedereen de piste moest verlaten) dan ga k u inderdaad gelijk moeten geven dat er een verschil is tussen vlaamstalige gevallen en franstalige gevallen. Raar dat we hier in zolder geen last van hebben...
Is da dezelfde koersdirectie die da beslist in Spa als in Zolder?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.