![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
wanneer weet je dat defintief dat de Marcos ingezet gaat worden?
Is dit ook een LM 600 of een Mantis ?
|
|||
|
|||
We hebben net een extra pagina geopend. Hier gaan we ingezonden foto's plaatsen van Zowel de BMW als mini.
|
|||
|
|||
Op link YOUR pictures staan nu foto' s van Mika, Marleen en davy
wij danken hun alvast voor de inzending
|
|||
|
|||
De site is aangepast met een paar foto's van de 2 extra piloten voor de 24 H van Zolder.
|
|||
|
|||
Deelnemerslijst 24 H zolder
de voorlopige deelnemerslijst kan je ook terugvinden op onze site onder de link NEWS
|
||||
|
||||
Hoe komt het dat ik jullie site niet kan bekijken? Het enige waar ik op kan klikken is het icoontje voor de net-stats. Voor de rest niets....
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kan er misshien iemand anders tips geven.
|
||||
|
||||
Quote:
Of zie je meer op de openingspagina (bv een 12-tal foto's), maar kan je niet verder omdat er niks aanklikbaar is buiten dat netstat ding
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ga eens naar http://www.java.com/en/index.jsp
en klik daar op dienen get it now button rechtsbovenaan dan ga je naar een pagina waar uwe java automatisch bijgewerkt wordt ..... eens da allemaal vertooid is ... sluit je alle browservensters en probeer je opnieuw met een beetje geluk lukt het dan wel.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() en mse ..... waarom gebruik je eigenlijk zulke java-buttons ...... Je kan hetzelfde en beter bereiken door een simpele afbeelding .... Nu maak je je site voor 20% van de potentïele bezoekers ontoegankelijk omdat ze niet weten wat het probleem is ![]() Herwerk je site in plain html zonder al die java-poespas ...... Of gebruik indien nodig nog flash ...... Flash installeert zichzelf wel als de mensen de flash-plugin niet bezitten .... dit in tegenstelling tot java Java is iets bijzonder krachtig om hele online-applicaties te bouwen ..... Denk bv aan een netbanking-applicatie ![]() maar voor knopjes is het ![]()
![]() Last edited by airco; 12-08-2003 at 11:06. |
|
|||
|
|||
Quote:
de knoppen gebruik ik gewoon om dat ze standaard in frontpage zitten, dan heeft bill er blijkbaar ook niet goed over nagedacht. Ik ben bezig met zelf knoppen te maken maar geef me nog even de tijd ze zij bijna klaar, dan nog de tijd vinden om ze te plaatsen en de problemen zijn opgelost.
|
|||
|
|||
eerste foto's van de 24 H
Onze site ip ge-update met de eerste foto's en de volledige tijden van de eerste trainingen.
Een 20 tal foto's toegvoegd van de trainingen op donderdag
visit www.m-s-e.be Last edited by mse; 21-08-2003 at 16:49. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|