|
|
||||
|
||||
hmz ik heb ook een copiloot gevonden, maar hij zal dat zelf wel hier doorgeven :P
|
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij. Vraag me alleen af waar mijn piloot uithangt..Heb al mailke gestuurd, maar de postduif is blijkbaar verloren gevlogen (of gereden).
MARC !!!! als je dit leest, gef es een belleke !!! Als Marc niet kan meedoen kan ik als (co-)piloot nog best assistentie gebruiken. Dat zien we dan weer. |
|
||||
|
||||
Dit wordt onze "officiële affiche"... Als je ze uitprint kan je eventueel zelfs wat extra reclame maken voor ons evenement Hoe meer deelnemers hoe meer vreugd |
|
||||
|
||||
Schumivill doet ook mee met zijn VW Polo ,mijn co is mijn vriendinneke die ik heb weten te overhalen eens iets "anders" te doen met valentijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Oneliner; 18-01-2004 at 23:17. |
|
||||
|
||||
zie maar dat ge door dieje TOCHT ni ziek wordt :P
|
|
||||
|
||||
ik snap uw mopje ni booster
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Aangezien ik ook op de vergadering aanwezig ga zijn, zal ik normaal gezien ook wel meedoen aan de rittensport. Weet wel nog niet of ik co-piloot of piloot ga zijn (hangt er beetje vanaf hoeveel copiloten en piloten er gaan zijn).
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook van de partij, met de vriendin als copilote (da gaat iets geven )....
... zo kan ik de Paddockers ook eens IRL ontmoeten
|
||||
|
||||
Quote:
ik zal mijn voorbeeld nemen aan iemand die met een bestelwagentje rijdt... |
|
|||
|
|||
Als ik nie moet werken hebt ge der nen deelnemer bij !
ps: daar zijn toch geen dB metingen zeker |
|
||||
|
||||
Ik doe ook mee als CO, piloot is ook in gevonden
|
|
||||
|
||||
Prachtig iniciatief!!
Ik (piloot) en de Swa (Co-piloot) doen mee! Zal men best doen om nog wa volk mee te brengen. Misschien krijg ik ons vader ("guy") hier nog wel warm voor! Tot dan!
|