![]() |
|
|
||||
|
||||
Nuja, critical zal het hier niet snel worden hoor. Ben al lang blij als ik terug deftig foto's kan verwerken/bewerken, vlot internetten, meerdere programma's tegelijk intensief draaien met hier en daar een vleugje multimedia
![]() |
|
||||
|
||||
Het feit is dat men bij Intel nog een veel grotere marge heeft op de processors dan bij AMD het geval is; uitspraken als dat een AMD te warm loopt en na 2-3 maanden stuk is is zever, larie, verzinsel. Zelf ben ik momenteel van plan om een AMD aan te schaffen, maar er zijn van die verkopers die bij Intel zweren(die is overigens iets duurder, maar ook dat verschil wordt minder). Ik sluit me ook aan bij Airco over die uitspraak ivm Intel.
Voor de rest Savi: dat systeem lijkt me best in orde, redelijk goedkoop(niet het van het), 420 Watt zou zeker genoeg moeten zijn, enkel zou ik als geheugen 400 ipv 333 nemen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Heb ik ook gedaan nu
![]() Totaal bedrag van €565,50 maar dan wel met dit scherm erbij: HYUNDAI BLACK & SILVER 19inch Q995: 75khz/0.20/TCO99 Terug naar de bewoonde webdesignwereld voor mij ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Bovendien zegt dit stuk niets over mijn argumenten over de kwaliteit van de chipsets. Huidige situatie is if zo dat het Ahtlon XP platform eruit gelopen wordt door de Intel P4. Hetgeen de opvolger van de Athlon XP moet worden (athlon 64, nvdr) houdt wel gelijke tred met de P4 (wie de snelste is hangt grotendeels af van de gebruikte applicaties) ....
|
||||
|
||||
mja ok, maar achteruit zijn ze er bij AMD niet opgegaan.
Ik ga hier ook niet beweren dat AMD beter is qua performance, maar zolang ge uwe pc "gewoon" gebruikt komt ge met nen AMD al lang toe. En voor de prijs hoef je het ook niet te laten...
|
||||
|
||||
Met spijt in het hart moet ik toegeven dat P4 inderdaat sneller is dan Athlon XP. Het verschil zit hem vooral in de FSB.
Met de 64bit processoren zit het echter terug omgekeerd. Die gasten spelen gewoon continu haasje over. Voor huis, tuin en keukengebruik: koop gewoon de goedkoopste, das voor de meeste mensen al meer dan genoeg. |
|
||||
|
||||
Hoi,
Als je nog steeds op zoek bent, ik heb hier een IBM Thinkpad op overschot staan. Compleet met port-replicator, 2 voedingen, extern toetsenbord, extra muis, draagtas, enz. - PIII - 1Ghz. processor - 512 mb. - 20 Gb. HDD - Diskette drive - 24 X CD-rom - ... Ik had deze net aangekocht en heb nu een nieuwe van het werk ( ook een Thinkpad, maar dan een T30 - PIV - 2Ghz. ) Alles splinternieuw ( deels nog in de afgesloten doos ) !!! Pre-installed met Windows XP-Pro. Laat maar iets weten via mail als je geinstresseerd bent. Giovanni.Herbots@Skynet.be |
|
||||
|
||||
Bedankt maar ik ga passen. Heb dan toch besloten om mijn desktop een update te geven en zo terug op niveau te brengen. In elk geval bedankt voor de moeite.
|
|
||||
|
||||
Dju,
Als er iemand anders geinstresseerd is, mail maar. Het staat hier stof te vangen. |
|
||||
|
||||
ff een andere vraag stellen .... wat vraag je ervoor ?
|
||||
|
||||
'k Zou daar om en bij de 1500 € voor willen krijgen.
Dat is dan voor de complete set hé, alles inclusief !!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|