![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
RIJ 1 Rechts:
Dezelfde man die in Le Mans 1970 in een Porsche 917 LH tegen bijna 245 MPH, 's nachts en in de gietende regen door Mulsanne vloog. RIJ 3 Rechts: Bekijk m'n avatar maar eens aandachtig RIJ 4 Links: Zowel hij als één van z'n frequente co-piloten hadden dezelfde voornaam
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Rij 1 Rechts:
zie attachement |
|
||||
|
||||
Het was daar precies weer een leuke bedoening
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Ik heb er niet alleen veel 'walk-arounds' voor modelbouwdoeleinden aan over gehouden, maar ook weer een paar toffe mensen leren kennen, een prachtige sfeer (dammit ik ben 20 jaar te laat geboren
![]() Goodwood 2004 is tevens het moment waarop ik mijn "Barmah Hat Story" ben begonnen. Benieuwd naar wat het is? Je kan al eens kijken op mijn site-je. Barmah Hat ![]() Ze mogen me alles afpakken, maar Goodwood niet. ![]() |
|
||||
|
||||
Daarnet zelf een kort stukje over Goodwood op Sporza. Met dank aan Eric Dupain
![]() |
|
||||
|
||||
Enkel de naam de piloot op rij 1 rechts weet ik niet,van de rest ben ik vrij zeker.....
|
|
||||
|
||||
Er waren zowel mensen van de RTBF als VRT in GOODWOOD aanwezig.
Bovendien zal er in het voorprogramma van de volgende F1 wedstrijd een reportage over het Festival of Speed getoond worden. Huudo, inderdaad Goodwood mogen ze ons nooit meer afpakken! ![]() ![]() ![]() Trouwens voor zij die niet in Goodwood aanwezig waren: zelfs Indiana Jones himself had nog veel te leren van de Barmah Hat verschijning! ![]() ![]()
Racing is life, anything that happens before or after is just waitin'. "Great Things are done when Men and Mountain meet" Last edited by Boetzie; 29-06-2004 at 14:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
heeft wel een hoog "sherlock Holmes" gehalte
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() @Hhugo, de'n uitleg waar de hoed is, staat ook op de site ![]() |
|
||||
|
||||
Re: *** Goodwood Festival of Speed - de foto's !! ***
Quote:
Ook een stukje over deze McLaren kit, er was maar één student die het wel zag zitten om gehoor te geven aan een briefje dat Ron Dennis naar de desbetreffende school of universiteit had gestuurd. Hier klikken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|