![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan kiezen uit geprest karton, luxe unalit, glas of spiegel en dit zowel voor voor-, achter en zijkant. Ook de leggers kan je kiezen en tegelijkertijd hebben zij een vernuftig systeem om de tussenleggers te plaatsen. Ook de hoeken heb je standaard in metaal, in chroom of wit en donkerbruin geplastifieerd. Allez, je ziet maar. Grootste voordeel is dat zij bijna stofvrij zijn (geen spleten) ! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Manu
De fabrikant die je zag op de beurs in Mechelen is waarschijnlijk Eurovitrine. Hij stond dit weekend ook op de beurs in Gent. De website zou eurovitrine.com moeten zijn, maar ik geraak er momenteel niet op. Ik had er moeten aan denken zaterdag en het even gevraagd hebben, sorry ... ![]() |
|
||||
|
||||
Ook ik kan de Kewlox kasten van harte aanbevelen. De mogelijkheden (grootte, diepte, staand of hangend, kleurencombinaties,...) zijn werkelijk kwasi onbeperkt. Net omdat je zowat alles custom kan bestellen zijn ze niet echt van de goedkoopste (maar nu ook weer niet overdreven duur), maar het is mijn insziens een investering die zichzelf terugbetaalt. Zie hier voor een voorbeeld. Dit ding hangt op een slaapkamer - niet bepaald de meest stofvrije ruimte - en ik zweer dat ik ze maar eens per jaar moet kuisen (de kast zowel als de autos
![]() Ik heb nog ergens ne cataloog van Kewlox liggen. Die kan ik misschien bij de volgende Wheels avond meebrengen (iemand zal me er dan wel aan moeten herinneren, wat zelf vergeet ik zulks ![]() Van de Leenbakker kasten heb ik er drie staan, omdat ze kwa prijs niet te overtreffen zijn (als je er een beetje naar uitkijkt zal je merken dat ze minstens eens per jaar in de reclam staan), MAAR ze zijn geweldig stofgevoelig plus je hebt er wel wat werk mee om extra legsels te installeren (en dan is er natuurlijk ook nog de meerkost van het extra glas, zeker als je de randjes wat fatsoenlijk laat bijslijpen). Voorbeelden hier. Ik heb ze altijd met verlichting genomen, maar eigenlijk is het lampke te klein voor gans de kast, zeker als je extra schappen monteert. Jimbo.
|
|||
|
|||
Ik ken iemand die Kewlox verkoopt en dus ook die kastjes op het vorig werk van de vriendin heeft geleverd.
Hmm, 'k zal hem eens een zijn mouw moeten trekken. :-) PS; ik heb een catalogus besteld via de site. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Als hij korting geeft mag hij binnen ...
![]()
|
||||
|
||||
Bedankt iedereen voor de informatie, ik ben al een stuk wijzer.
|
|
|||
|
|||
Ik zal proberen maar de grootste korting is voor mij he.
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben zeer zeker geïnteresseerd, aangezien ik op het punt sta 1 of 2 nieuwe Kewlox kasten te kopen...
|
|
|||
|
|||
Wat zijn zoal de afmetingen die een vitrine kast moet hebben.
Hoe diep, hoe hoog,... op wat moet je zeker letten, alles glas of kast vanonder? Geef is wat info wat jullie thuis staan hebben want ik zie het bos niet door de bomen en wat kost z'n KewLox kastje eigenlijk ongeveer? |
|
||||
|
||||
S. claeys,
Ik zie dat ge van Geraardsbergen zijt. Als ge wilt kunt ge bij mij eens komen kijken om een idee te hebben. Heb er van Overtoom staan, van minichamps,en van weba. Voor mijn adres : http://users.pandora.be/bakkerijcoussens/ Altijd welkom he ![]() Wild Goose. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Ben van Halle maar ben uitgeweken. :-) Passeer het station van Moerbeke elke dag om naar Halle te gaan maar rij langs Viane en Bever zo naar de autostrade. Ik laat iets weten als ik eens langskom. Wat zijn je sluitingsdagen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dinsdag gesloten. Sennake, In Gent. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|