![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik was ook benieuwd naar foto's
![]() Leuk dat ie met startnummer 007 gaat rijden ![]() |
|
||||
|
||||
livery Corvette Z06
Anthony Kumpen en Bert Longin kruipen dit jaar opnieuw achter het stuur van een gifgroene Corvette. Op maandag 12 maart stelt PK Carsport zowel de Corvette Z06 GT3 als de Corvette C5-R voor @ Verzus Hasselt. Met deze laatste bolide zullen Kumpen en Longin gezamelijk het volledige FIA GT-kampioenschap afwerken. Donderdag 15 maart is de shakedown gepland op het circuit van zolder
Bron: Racingworld ![]() Last edited by tuneboy; 05-03-2007 at 22:53. |
|
|||
|
|||
De livery van de Corvette Z-06 ziet er strakker uit dan de livery van de C5-R van vorig jaar.
Echter is er nog geen commentaar op de afbeelding gekomen wat ik wel al verwacht had hoor. Zoek de fout ![]() Mvg... |
|
||||
|
||||
Het is een C6R i.p.v. een Z06........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Website circuit Zolder; Geen training , had ergens vernomen dat ze dan aan't werken zouden zijn aan de chicane... Mvg... |
|
||||
|
||||
Schitterende livery volgens mij! Dit is echt een juweeltje
![]()
|
||||
|
||||
Wanneer gaat de Belcar launch/presentation door op Zolder? Dan pak ik verlof
![]() |
|
||||
|
||||
"Er zijn belangrijke wijzigingen en velen zullen moeten bijsturen, maar ik verwacht een spannend kampioenschap. We zijn superambitieus en dat hoort ook zo. Als we onze ambities niet kunnen nakomen, dan moeten we dringend in de spiegel kijken.
HTML Code:
Volgende week donderdag rijden we voor het eerst met de GT3 op Zolder. Misschien is het nieuwsbericht wel van vorige week, en zien we Kumpen deze week wel trug op het circuit van zolder... |
|
||||
|
||||
Quote:
met welke wagen gaat www.pk-carsport.com dan komen |
|
|||
|
|||
Quote:
De Belcar en BTCS Launch vindt plaats op donderdag 22 maart. Mvg... |
|
||||
|
||||
zeg ik ben hier heel nieuw maar zot van de belcar. Vorige jaren ben ik al altijd standvast fan geweest van belgiumracing met de ultima gtr, maar nu weet iemand met wat ze dees jaar rijden want hun website veranderd niet en ik vind het zelf niet
|
|
||||
|
||||
ik dacht dat die met hun ulima bleven verder doen
enkele weken geleden was daar iets van op racingworld.be meen ik |
|
||||
|
||||
oei dan gaan ze dees jaar niet veel bekers binnen halen vrees ik. Zeg die projecten met de lambo enz. gaan die nu komen of niet
|
|
||||
|
||||
Heeft die Corvette startnummer 1??
ze zijn alleszins geen kampioen geworden vorig jaar en zouden dus na het vertrek van SRT met het startnummer 2 moeten rijden. Maar goed, ik heb persoonlijk liever dat er een '1' in het veld rondrijdt dus mij hoor je niet klagen ![]() |
|
|||
|
|||
Wie is er dan kampioen geworden volgens jou?
|
|