|
|
||||
|
||||
Het was mij toch allemaal een beetje teveel tuning en te weinig gerestaureerde originelen daar op VW Mania. Smaken verschillen nu eenmaal.
Ondertussen heb ik in Schriek langs de weg een Viper RT10 zien blinken, effe uitgestapt om hem te fotograferen....komt de eigenaar ook even meekijken en biedt aan om plaats te nemen achter het stuur. Ik heb niet nee gezegd hé (weliswaar niet mee gereden, da's voor een volgende keer ) jan |
|
||||
|
||||
Paar weken terug in Nederland, Opel Lotus Omega. Die kom je ook niet op elke straathoek tegen...
|
|
|||
|
|||
Effe vraagje : tellen wagens die je ziet op de paddock (tijdens trainingen / evenementen) ook ? Anders heb ik nog een leuk lijstje....
|
|
||||
|
||||
Ik woon dicht in de buurt van het Contact Center van (invoerder van o.a. VAG) en toen ik er gisteren voorbij reed stond een een truck met enkele leuke autotjes op (zie volgende post)
de laatste 2 foto's waren van een van de privé parkings aan de zijkant (zo privé dat ik er werd weggejaagd ), anders had ik er nog enkele leuke bakken kunne trekken kwaliteit van pics is niet zo goed omdat ik veel zoom moest gebruiken
|
||||
|
||||
Bently continental GT Lamborghini Gallardo ???
Mickey Last edited by Mickey; 15-08-2004 at 22:45. |
|
||||
|
||||
Lamborghini Murcielago
Audi Allroad (toch ook redelijk prijzig) & Audi A8 de nieuwe Audi A6 met (ik vind het een van de) mooiste velgen die in optie verkrijgbaar zijn
Mickey Last edited by Mickey; 15-08-2004 at 22:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Vandaag een Zwarte BMW Z4 gezien.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar oftewel was het "de schijn" oftewel leek die op de A6 een beetje donkerzilver ipv gewoon zilver
|
||||
|
||||
Gisteravond sjeesde onze schepen van onderwijs en voormalig OCMW voorzitter van zijn "werk" naar huis met een Rolls Royce Silver Shadow. 't Is eens iets anders dan zijn doordeweekse Corvette uit de vroege seventies
Oh ja, openbaarheid van bestuur is ook nog een van zijn bevoegdheden en bij deze waarschijnlijk letterlijk in de praktijk gebracht. jan |
|
||||
|
||||
Dit weekend genoeg dikke bakken gezien op weg naar de F1. In de file een Bentley Continental GT, een Maserati, Ferrari 328, 550 en op vrijdag op weg naar huis een 348 in panne (bewijs dat een Ferrari toch ooit panne zal krijgen )
|
|
||||
|
||||
deze avond E40 Brussel - Luik, tussen afrit Jodoigne en Lincent in formatie: 360, 360 Spyder, 328 GTS, 355 Berlinetta.
Allen met 't stuur aan de verkeerde kant, een GB-nummerplaat, aan een gezwinde snelheid en met een "Ferrari-stickerke" Was een mooie formatie, zeker de 328 ertussen was wel knap. |
|
||||
|
||||
Dit weekend in Houthalen een motto op zen achterwiel zien vertrekken aan het rode licht (type ken ik niet maar dat zie je toch niet dagelijks). Deze avond in Zolder - Viversel aan de Spork een 360modena spider, een rode 456, een paar 7series, een paar S-klasses, een X5, een X3, een Jaguar S, een Porsche 911 cabrio en een 356.
|
|
||||
|
||||
Deze ochtend in de file: Porsche 993 Turbo. Was niet sneller dan ons, maar produceerde wel een 10x mooier geluid.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests) | |
|
|