|
|
||||
|
||||
zaterdag een groepje oldtimers en classic cars op mijn parking gehad.
Leuk was vooral de deLorean DMC. Was precies ofdat Michael J Fox in mijn zaak aanwezig was
|
||||
|
||||
Vanmorgen op weg naar het werk een Honda NSX. Die zie ik ook niet elke dag. Ik heb dan maar een kleine omweg gemaakt om er wat langer achter te kunnen rijden
|
|
||||
|
||||
Tijdens een rally zie je altijd wel wat specialere auto's en gisteren in Landen was dat niet anders. Buiten de hele meute Impreza's zijn met vooral een Focus RS en een Lancia Delta Integrale bijgebleven.
|
|
||||
|
||||
In grimbergen aan de "statie" een Infinity FX35 (zwart, met zwart getinte ruiten en zwart chromen velgen)
|
||||
|
||||
Een Venturi, een Caterham, een zwarte Humer H2
|
||||
|
||||
Te zaterdag toen ik de E313 op reed in Tessenderlo reed er net een Maybach voorbij. Te zondag in Diest een Porsche 911gt3 en een 356 (met op de zijkant vermelding boxster)
Last edited by Snelle Japie; 12-10-2004 at 15:21. |
|
||||
|
||||
Quote:
jan |
|
||||
|
||||
Niet echt op de openbare weg tegen gekomen maar ik denk dat daar de kans nog kleiner voor is maar vandaag stond in de paddock in Zolder een Porsche Carrera GT (bij de vrachtwagen van AD Sport) en een roze Lamborgini Diablo Roadster met roze lederen interieur
|
|
||||
|
||||
Vandaag in zolder een Porsche Carrera GT tegengekomen, en een oude Ford GT 40 en een paar Porsches en één Maserati.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik dit weekend in Zolder ook die Porsche Carrera GT gezien. Een roze Lamborghini Diablo, een Zwarte Hummer H2, een gele Corvette Z06, een dikke BMW M3, enkele Porsche"s en 2 Corvette C5's.
Greetzz.. Corvetteboy
|
||||
|
||||
Zaterdag ondanks de drukte toch een aangenaam ritje door Turnhout: een Lexus SC als ik me niet vergis, Mercedes E55 AMG, Mercedes SL 500 en een M3 CSL die wat geblutst en geschaard was langs de kant.
En in Zolder vandaag ook heel wat moois ja, die Carrera GT is toch zo'n machtig machien Ook iedereen die sticker "u staat hinderlijk geparkeerd" gezien? Ik kon toch niet ophouden er foto's van te maken. Verhoeven schijnt de eigenaar van deze dreamcar te zijn. Op de parking een Maserati, weet niet welk type, maar met zo van die heerlijk achterlichten (zo heel smal, zelf ook een hoek makend). Ook nog nooit zoveel A8'en op één dag gezien ...
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 17-10-2004 at 23:08. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zoals ik al gepost had te donderdag had ik dieje Carrera GT ook gezien bij de vrachtwagen van AD Sport (dacht ik) maar die had toen een lage achterspoiler, ik wist niet dat de Carrera GT een bewegende achterspoiler had. Die roze Lambo trok toch echt op niets he
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand een foto van die roze Lamborghini?
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|