|
|
||||
|
||||
Woest masjien die Rambler!
|
|
||||
|
||||
Elke vrijdag, in de buurt van de ossemarkt staat er een Humme. Vrij imposant als je ernaast staat...
|
||||
|
||||
Besten,
kijk eens wat een kennis van mij vorige week tegen het lijf liep ... hij studeert autotechniek in the UK en is daar voor het eerst over de 300 gegaan met de porsche GT2. Neem er maar een bavetje bij Race-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gisteren de nieuwe Benz CLS tegen gekomen en een lelijk uitgebouwde Lotus Elise :-s
|
|
||||
|
||||
Did see a chevrolet AVALANCHE
Nice... |
|
||||
|
||||
Eindelijk nog eens iets om over "naar huis" te schrijven: een Bentley Continental GT met Spaanse nummerplaat belette mij een kwartier geleden om het "erf" van mijn werkgever op te rijden, maar ik had echt wel alle geduld om hem te laten passeren
jan Last edited by Jan; 29-11-2004 at 14:10. |
|
||||
|
||||
zaterdag een 360 door de overpoort in gent
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren een Corvette C5, Porsche Carrera 4S, Porsche 911 GT3 en een Maserati gezien, eerste drie in Sint-Niklaas, Maserati was aan't station in Leuven.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 29-11-2004 at 17:50. |
|
||||
|
||||
ik heb overlaatst nog de nieuwe a4 gezien .. nie echt zo speciaal maja
|
|
||||
|
||||
Dit weekend in Antwerpen een witte Ferrari 360modena spider en een grijze, een zwarte Ferrari 550, een stuk of 4 Cayennes en de 911 ben ik de tel in kwijt geraakt. Ook de nieuwe Ford Focus gezien en het is toch wennen.
|
|
|||
|
|||
Leuk onderwerp hier Van de week op de snelweg een Continental GT met haast. Je kan blijkbaar erg goed bumperkleven met zo'n bak. Zat zo'n opgefokt jong miljonairtje van schat zo'n 23 achter het stuur... Verder nog een Arnage gezien, zelf nog in een Impreza gereden, Evo 8 zien staan bij de dealer, tegenover de 540 Touring van de buurman geparkeerd en Carrera 4S gezien bij de wasstraat :S En ben vast nog wel wat vergeten. O ja, zilvere S2000 op weg naar huis gezien.
|
|
||||
|
||||
Deze middag in Leuven een BMW Z3 M Coupé gezien en toen ik daarnet terug naar men kot ging na de les, deed een Chrysler 300 C me even achterom kijken Eerste keer dat ik hem daadwerkelijk zag rijden, een zilvergrijze, vond dat precies veel beter meevallen dan de zwarte die ik al in de garage heb zien staan.
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 13-12-2004 at 17:27. |
|
|||
|
|||
Bij mij in de gemeente (Koersel) staat al twee maanden de nieuwe Ford Focus voor iemand zijn deur. Allé iemand? Eén van de grote bazen van Ford die meer in Duitsland zit door de dag dan hier in België maar kom.
Mvg |
|
||||
|
||||
Dit weekend met een BMW 645 gereden...
en ook wel
|