|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Vraag 11 is zo geen probleem,
Bij vraag 12 heb ik toch al de asfaltrally's uitgesloten ... en het merk is al juist, maar dat wordt niet gevraagd ... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Neh,de mijne zijn ook de Mailbox uit,bij vraag 12 ben ik niet echt zeker,zeg maar een 70 %.
|
||||
|
||||
Vraagje aan Sennake: Hoe stel jij die vragen eigenlijk op? Ik bedoel dan, denk je zo van: en nu neem ik een foto uit die rally, en zoek je daar dan een foto van, of surf je zelf eerst rond, en als je een goed foto vind gebruik je die? Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is.
|
||||
|
||||
Ah gij tracht achter de keuken geheimen te komen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
LOL. Correct.
Ik denk gewoonlijk aan iets of zie iets tof op een andere site en dan maak ik daar een vraag over. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Het zou kunnen natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb wel eens de boekenkast van Senanke gezien..........................daar staan heel veel plaatjes in boeken
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Tijd om daar bij Sennake eens een paar dagen te logeren en boeken van buiten te leren
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|