|
|
||||
|
||||
K. Raikkonen 1:25.095
|
|
||||
|
||||
Voor deze 1ste wedstrijd ga ik de punten uitrekenen / online zetten.
|
|
||||
|
||||
Op 1 start Michael Schumacher met een tijd van 1.25.907
|
|
||||
|
||||
Pole : Michael Schumacher
1:24:684 Amai dat was tegen mijn goesting Maar nog wel net op tijd binnen eh Last edited by Sennake; 06-03-2004 at 01:04. |
|
||||
|
||||
Ben dan wel te laat (ben door mijn RodeKruis inzet ten gevolge van de Broom-ramp deze thread uit het oog verloren)
Dan maar voor de sport Pole : Michael Schumacher 1:24:500
|
||||
|
||||
Als het te laat is, is het te laat maar ik kan proberen dat 22 minuten door de vingers wordt gezien en anders helaas pindakaas:
Pole: Montoya 1:25:463 Race: 1. Montoya 2. Barrichello 3. Alonso 4. M Schumacher 5. Trulli 6. R Schumacher 7. Webber 8. Fisichella |
|
||||
|
||||
doeme, te laat.
slechte start om mijne titel te verdedigen of om het anders te zeggen, ik zal de rest één race voorsprong geven
|
||||
|
||||
Jawadde, minder dan 3 tienden ernaast en slechts 7de
Dat gaat hier spannend worden percies! |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik me niet vergis is 00:04 niet net op tijd, maar net te laat ! Consequent blijven met de reglementen, zou ik zo zeggen, en tijd schrappen. Regels gelden voor iedereen, de eerste oefensessie startte om 00:04 en toen had Felipe Massa al een snelle tijd gereden van onder de 1min25. Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
schrappen of alle te late tijden toelaten dan ben ik toch derde
|
||||
|
||||
Ikke 9é, echt een rotplaats
|
|||
|
|||
2e valt wel mee vind ik
hoe zijt ge niet 8e oneliner? Last edited by Vertigo Streiff; 06-03-2004 at 13:11. |
|
||||
|
||||
????? Ik heb mijn tijd binnengegeven om 23.58!!!
Het enige wat ik om 00.04 gepost heb is "dat het op tijd was" Enfin, als we zo gaan beginnen hoeft het voor mij niet meer hoor. Last edited by Sennake; 06-03-2004 at 13:11. |
|
||||
|
||||
mjah, je hebt aanvankelijk je eerste post gedaan om 23.58u
en je post ge-edit om 0.04u Ik denk dat ze dan naar dit laatste kijken. Wat er ook kan ge-edit worden...
|