|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij hebben Sennake en Werner die Russische webmaster a fistful of euro's toegestopt om zijn winkel een half jaartje dicht te houden jan ps mijn huidig aantal posts stemt overeen met de typebenaming van een F1 bolide, over welk tuig gaat het? Er zijn geen bonuspunten te verdienen Last edited by Jan; 25-02-2004 at 09:54. |
|
||||
|
||||
Op dit moment heb ik al antwoorden binnen van (alfabetisch) :
[list=1][*]AlainH[*]Autosport.be[*]Baron[*]Corvetteboy[*]Dragonfly[*]HHugo[*]Jan[*]Johan[*]Lender[*]Marcel[*]Marshal[*]Sledge[*]Snelle Japie[*]Superdiesel[*]Swa[*]Vanni[/list=1] |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hé la mannekens, rustig blijven !
We hebben nog tijd zenne.... Ik zal er mij dit weekend eens in verdiepen ! Ik hoop alleen dat IEDEREEN het tot het einde volhoudt ! |
|
||||
|
||||
vwala, antwoorden verstuurd.
|
|
||||
|
||||
[list=1][*]Marshal[*]AlainH[*]Autosport.be[*]Baron[*]Corvetteboy[*]Dragonfly[*]HHugo[*]Iceman[*]Jan[*]Johan[*]Lender[*]Marcel[*]Sledge[*]Snelle Japie[*]Superdiesel[*]Swa[*]The Interceptor[*]TiBo[*]Vanni[/list=1] |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Mja, ik moet zeggen, inzendingen van mensen die zeggen "daar ben ik niet zeker van" terwijl er nog bijna 2 weken tijd overschieten begrijp ik niet goed. Tenzij ze nog een "erratum" binnensturen voor de deadline verstreken is natuurlijk
|
|
||||
|
||||
Precies Sennake, mijn antwoorden op vraag 1 en 2 liggen klaar, maar omdat ik nog niet 200% zeker ben wacht ik nog even. Dus van mij mag je binnenkort nog een mailtje verwachten
|
|
||||
|
||||
Mijn antwoorden zijn ook klaar, maar ik wacht ook nog even want ik ben van één antwoord nog niet zeker en blijf nog een beetje zoeken.
pompierke |
|
||||
|
||||
[list=1][*] AlainH[*] Autosport.be[*] Baron[*] Corvetteboy[*] Dragonfly[*] HHugo[*] Iceman[*] Jan[*] Johan[*] Lender[*] Marcel[*] Marshal[*] Porsche[*] Sledge[*] Snelle Japie[*] Superdiesel[*] Swa[*] The Interceptor[*] TiBo[*] Vanni[/list=1] |
|
||||
|
||||
mijn antwoorden zijn verstuurd.
pompierke |
|
||||
|
||||
[list=1][*] AlainH[*] Autosport.be[*] Baron[*] Corvetteboy[*] Dragonfly[*] Guy[*] HHugo[*] Iceman[*] Jan[*] Johan[*] Lender[*] Lotuzzz[*] Marcel[*] Marshal[*] Megane[*] Pompierke[*] Porsche[*] Sledge[*] Snelle Japie[*] Superdiesel[*] Swa[*] The Interceptor[*] TiBo[*] Vanni[/list=1] |
|
||||
|
||||
Kroket, ge gaat uw werk hebben precies
Van mij moogt ge er ook nog eentje verwahcten
|