|
|
||||
|
||||
Niemand heeft er baat bij dat er ook maar 1 auto van het parcours in de gracht geraakt. De kleine wegen waarover gereden wordt waren helemaal niet te berijden. Een putje of een ander klein defect aan het wegdek kan dan snel nefaste gevolgen hebben.
Het zal geen gemakkelijke beslissing geweest zijn om de zaak af te lasten, maar het siert de organsiatie dat ze zo een beslissing durft nemen. Ik heb ook opgevangen dat er in Hulst (eindpunt) problemen waren met de elektriciteitstoevoer. Deze editie is echter niet verloren: De ATM 2005 zal doorgaan op 25 maart 2006. Men zegge het voort. |
|
||||
|
||||
Jammer voor jullie dat het niet doorgaat. Anderzijds, idd een belangrijke en verstandige beslissing van de organisatie. Een rittensport is geen rally, zeker de Memorial heeft daar een te familiaal karakter voor. Niemand heeft zin om zijn wagen in de prak te rijden.
Hierbij nog een vraag: wil dit zeggen dat je alsnog kan inschrijven? Mss dat ik zo in maart toch kan deelnemen. Vandaag had jammer genoeg niet gelukt. |
|
||||
|
||||
d'r is niemand die zegt, da ge in de gracht moet rijden hé, ieder moet z'n ding doen, en rittesport dat kunt ge op zaterdag avond gaan doen 90 km en met een modern auto'ke, ATM = ATM ge kunt overal uwen tijd vragen en dus op uw eigen snelheid rijden, enkel ni te laat komen en niet van toepassing op RT,s is ook (nog) geen VAS-rit
Jullie willen toch aan autosport doen, of enkel zoektochten ,,, |
|
||||
|
||||
Staepelaere
Eerst en vooral, net als iedereen vind ik het enorm jammer dat de Staepelaere werd afgelast.
Ten tweede ik weet uiteraard niet welk parcours er was uitgestippeld maar rekening houdend dat 280 teams de sneeuw moesten trotseren is de beslissing misschien niet onbegrijpelijk. En ik heb het dan duidelijk over de vraag of het verantwoord is 280 man onder eigen (afstand van verhaal moeten we toch tekenen voor iets eh!) en organisatorisch (er moet maar eens op nen boer zen veld geschoven worden of op zenne hof!) risico de baan op te sturen? Persoonlijk ben ik eerder geneigd nee te antwoorden voor 280 teams. Voor een rally met 50 deelnemers is mijn antwoord zowiezo ja! Toen we aankwamen en het nieuws vernomen bleven we echter niet bij de pakken zitten. Samen met 7 andere teams en dankzij de organisatorische kracht van Alan Jones sloegen we de handen in elkaar en reden we een in het verleden reeds gereden ritje in de buurt. Hoe was het? FANTASTISCH! Prachtig Decor ! De weersomstandigheden? Perfect, sneeuw en een zonovergoten hemel Gevaarlijk? Zowel austin Healey's, een porsche, Caterham, Golfke als een oude mercedes en een Alfa Romeo hebben mits incalculatie van een mogelijke slipper zonder problemen deze rit doorstaan. Geen enkele dijk was te hoog, geen dal te diep. Enkel de Caterham moest uiteindelijk op sleeptouw genomen worden daar deze iets te veel sneeuw had gehapt. Het tempo? zonder probleem 30km/u Als we enkel over de bereidbaarheid van het parcours oordelen had het volgens mij voor een beperkte groep (50 à 100 teams) kunnen doorgaan. Maar ik zeg het opnieuw voor 280 teams? das iets anders. In ieder geval respecteer ik de beslissing van ATM, hoe jammer het ook moge zijn en als er effectief gezegd is geweest dat 25 maart de vervangingsdatum wordt, dan is dat nog snel en knap geregeld ook! Tot slot nog een persoonlijke mening: Rittensport is iets anders dan wat ATM met hun Staepelaere Memorial en CRRT met hun 6uren der Noorderkempen organiseren. Rittensport is naar mijn evaring meer zoeken en puzzelen, terwijl de orientatie-regelmatigheids rally's eerder een mooi evenwicht vormen tussen rijden en zoeken. Is dat daarom beter of slechter? In geen geval, t ligt er enkel aan wat je zelf wenst om een dagje amusement te spenderen
Racing is life, anything that happens before or after is just waitin'. "Great Things are done when Men and Mountain meet" Last edited by Boetzie; 26-11-2005 at 22:11. |
|
|||
|
|||
Nogmaals proficiat voor hun moedige beslissing. Sommige wegen waren niet te onderscheiden van het veld...Bij de verkenningsronde bleek hoe verder men de rit reed hoe dikker het sneeuwtapijt werd. Bovendien werd Hulst (Morres) driemaal aangedaan en er was geen electriciteit.
Geweldig dat men zo vlug een nieuwe datum kon vastleggen! |
|
|||
|
|||
Ondertussen deze mail binnengekregen :
Quote:
C U |
|
||||
|
||||
Idd
den Vlaanderens Classic Tour veranderd van datum, tis al dak weet... Nieuwe datum voor de VCT wordt 20 mei. Nu dat den ATM pas volgend jaar doorgaat, wilt da dan zeggen dat de Challenge Roger Boeren ten einde is voor dit seizoen, of zullen ze wachten tot volgend jaar in maart |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Volgende mail (ook interessant voor wie nog niet ingeschreven was en toch op 25/03/2006 willen ddelnemen) :
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bij deze ook aankondigen dat wij opnieuw van de partij zullen zijn. C U Last edited by Pascal; 04-12-2005 at 14:00. |
|
|||
|
|||
Quote:
C U |
|
|||
|
|||
Quote:
Wie gaat er van de partij zijn. Gert Staepelaere heeft gevraagd om hem collectief op de hoogte te brengen van de teams van Depaddock. Dit met het oog op de teamsamenstelling voor de memorial. Gelieve hier uw startnummer te vermelden en dan kunnen we hem spoedig een mail sturen. Dank bij voorbaat... Team 68 : wij dus... Indien je voor de geplande editie nog niet was ingeschreven, kan dat uiteraard voor de uitgestelde editie, op 25/03/2006, nog steeds. Indien je je alsnog inschrijft, hadden we ook hier graag een seintje... C U |
|
||||
|
||||
Team 76 : Wouter en mezelf
Team 79 : Patrick en Rudi En aftellen dat we doen |
|
||||
|
||||
Team 60 : Pat en Tony
|
|
|||
|
|||
Laatste info en nieuwe deelnemers lijst op : www.atm-organisatie.be
Heel wat bevestigingen, hier en daar een afzegging, nog heel wat teams te bevestigen en ook een hoop nieuwe inschrijvingen... @ Werner : nog niet bevestigd... problemen ??? C U |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|