|
|
||||
|
||||
Nu ben ik natuurlijk gaan kijken naar je foto's van het model. Is het de band rechtsachter die juist stond? Ik had het model wel al in het echt gezien, maar ik keek naar al die andere details en niet naar een "stomme" band...
Knap gezien Werner en Huudo! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
't is en blijft een ferme beauty! een model waar je als collega-modelbouwer uren naar kan kijken en telkens je het weer kijkt, is er altijd wel iets anders dat je ontdekt.
|
|
||||
|
||||
Nu je het zegt: er staan er inderdaad 3 verkeerd gemonteerd. Die zuigen het water naar de binnenkant van de band ipv het naar buiten te spuwen. Enfin, als het zonder erg kan worden rechtgezet zo veel te beter.
En wat Huudo daarnet postte is correct: het is en blijft een beauty!
|
||||
|
||||
Na het voltooien van dit model schreef ik hem prompt in op een online modelbouwwedstrijd. Dat is een goede maatstaf voor latere IRL wedstrijden.
Ondertussen is de inzendingstijd van deze wedstrijd met als thema "modellen van de jaren '80" verstreken en mag er gestemd worden. Deze wedstrijd gaat op deze Amerikaanse site door en alleen mensen die al geregistreerd waren vòòr het verstrijken van de inzendingstijd mogen stemmen. Dat lijkt me het eerlijkst ook. Dus ga eens kijken, de modellen zijn van een zeer hoog niveau, en als je vindt dat ik een stem verdien (1e, 2e of 3e plaats) zou ik het natuurlijk erg op prijs stellen dat je mijn Toleman een kans geeft. Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Amaai dat zijn wel schoon modellen daar, en toch vind ik sennake's foto studio de meest geslaagde!
|
|
||||
|
||||
Ik sta voorlopig (afgetekend) tweede. Morgen (zaterdag) wordt de stemming afgesloten. Dus als je nog niet gestemd hebt, please ga eens een kijkje nemen...
Alvast bedankt!! |
|
||||
|
||||
De uitslag is bekend. Ik ben tweede geëindigd en ik ben daar zeer fier op. De inzending die me geklopt heeft, een prachtige Yamaha van bouwer Robrex is eindeloos veel mooier dan mijn Toleman. Hij verdient echt die eerste plaats, en achter hem eindigen is voor mij een grote eer. Ik wil dan ook iedereen bedanken die me gesteund heeft in de stemming en ik hoop dat je evenveel kunnen genieten hebt van de prachtige inzendingen als ikzelf...
Thanks guys! |
|
||||
|
||||
Proficiat met de 2*plaats, knap gedaan man
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik had je graag mijn stem gegeven, maar ik was nog niet geregistreerd Ondertussen zijn we wel geregistreerd, je weet nooit waarvoor het goed is In ieder geval een dikke proficiat, het zal niet bij deze tweede plaats blijven.....
|
||||
|
||||
Knap gedaan en de 2de plaats is zeker verdiend. Zeg maar gerust een eerste plaats bij de vier-wielers!
|
|
||||
|
||||
Een welverdiend voor je 2de plaats .
|
||||
|
||||
Nog een episode in deze succes-story: ik heb vandaag mijn exemplaar van het Tamiya Model Magazine (engelstalige editie) in de bus gesmeten gekregen, en ik herkende hem meteen op de cover: de Toleman TG184 van onze meesterbouwer.
Moet een geweldige voldoening geven als ge uw werk op die manier ziet bekroond worden. Proficiat Guy!!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
In ieder geval ... proficiat!