![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Kijk hier maar eens! Voor elke motor bestaan er verschillende setjes, en per motor kan je zelfs nog kiezen hoe ver doorgedreven je wil gaan. Als je iets wil bestellen kan het altijd via mij hoor, net zoals met het boek van Hobby Link Japan. Ik bestel er regelmatig zaken en ze leveren erg snel, soms al na 3 dagen! |
|
||||
|
||||
Oh Guy, wederom bedankt.
Dan ga ik eens een bestellingske doorgeven als ik mag ![]() Een kijken op die site, eens kijken wat ik in de kast heb, en dan bestellen maar. Hebben ze daar ook decalsheets zoals die van Gauloises ofzo...En hoe is de koers om te weten wat het kost in Euro's? ![]() Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
Decals : meer dan dat je kan dromen! |
|
||||
|
||||
Wederom een update. Het gaat lekker met de Ducati.
Ben begonnen het spuiten/schilderen van de voorvork. Ze is nog niet helemaal klaar, maar dat duurt niet meer lang. Nog enkele stukje bijschilderen en nog een onderdeeltje eenplakken. Ook de remklauwen voor en achteraan zijn klaar. Ook de achtervering is klaar. Deze ziet er zo uit: En als deze samengevoegd is met de achterbrug ziet het er zo uit: De achterbrug moet nog een klein beetje bijgestipt worden maar dat valt eigenlijk niet op. Maar toch...het moet tegoei gedaan zijn. Dan nog een dryfit van de achterbrug en het frame. Het voorste spatbord heeft twee laagjes TS-49 gehad. Er zullen er nog twee volgen. Ook de stand voor deze motor is al gespoten in TS-17 Het radiatorrooster is ook klaar. Ik heb de spanbandjes nagebootst met BMF en de zwarte bandjes met stukjes van zwarte decal die ik nog had liggen. Dit is nog een slang die aan de radiator moet komen. Zo dit was het voor deze update, hopelijk hebben jullie ervan genoten... Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
En we blijven genieten, zijt daar maar zeker van. ![]()
|
||||
|
||||
Heb nog wat verder gedaan aan de Duc. Het spatbord is gespoten in zijn laatste laag TS-49
De achterbrug is, op het spatbord na, afgewerkt. Ook het voorste wiel is klaar. De remklauwe vooraan zijn ook klaar maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt. Dit was het weer voor vandaag. Tom |
|
||||
|
||||
Zo het heeft even geduurd, maar hier ben ik dan weer met een mooi update toch wel (al zeg ik het zelf)
Allereerst heb ik de uitlaten gespoten in X-31 (titanium Gold) omdat dit de kleur van de lasnaden is. Daarna ben ik de heat stains gaan aanbrengen. Heb met dunne reepjes afplaktape van Tamiya de lasnaden afgeplakt. Het ze nog iets te dik gemaakt, maar dit was de eerte keer dat ik met die lasnaden werkte. Ik heb ditmaal ook gekozen voor een bruinige verkleuring omdat ik vond dat dit op mijn referentiefoto's ook zo was. Eerst heb ik gewoon met X-34 langs de lasnaden gespoten. Daarna heb ik 50% X-18 bij die X-34 gedaan voor het wat donkerder te maken. Nadat dit alles gespoten was, ben ik er nog eens met X-32 (titanium Gold) overgegaan om het overdone effect wat te dempen. Verder heb ik alle kuipdelen gespoten in het rood (TS-49) De eerste foto's tonen de kleur na de eerste twee lagen. En de volgende foto's zijn de foto's na 4 lagen. Hier is nog geen blanke lak of polijsten aan te pas gekomen. Tom |
|
||||
|
||||
Het voorste spatbord is ook klaar. De eerste foto's zijn zonder blanke lak.
Dit is de foto met de blanke lak. Hij moet enkel nog gepolijst worden. Verder heb ik nog wat decals aangebracht op de racekuipen. Alleen ben ik vergeten foto's te trekken van het 'kontje' :x Zo zag het er zonder decals uit En zo ziet het eruit met de decals Nu moeten nog de voorste racekuip en het zadeldeel gedecalled worden. Daarna twee laagjes vernis erover en dan zijn die ook klaar. Dit was het voor deze update. Tom |
|
||||
|
||||
Goe bezig
![]() Misschien kan je a.s. vrijdag eens langskomen op de meeting in Zolder en dit machien eens meebrengen om te laten zien en om eens kennis te maken met de overige modelbouwende De Paddockers.
|
||||
|
||||
Thx Nismo! Ik ga proberen te komen, Huudo heeft nog een paar doosjes voor mij mee
![]() Tom |
|
||||
|
||||
Ziet er bling-bling uit , zeer mooie glans.
|
|
||||
|
||||
Quote:
By the way: knappe dingens die hier getoond worden!
|
||||
|
||||
Al even geleden dat er nog een update was, maar met het mooie weer van de voorbije dagen en dan nog eens heel weinig tijd, is er nog een gebouwd. Heb heel wat aan de duc gedaan.
Hier het achterste spatbord is met CF decal bekleed. Hier moet enkel nog blanke lak over en dan is hij klaar voor montage. De voorvork gemonteerd. Het vooraanzicht, hier zit ook al het radiatorrooster gemonteerd. Nog een vooraanzichtje Hier het zijaanzicht, hier zit het radiatorrooster en de uitlaten al gemonteerd. Een close-up van de veertjes die ik op de uitlaten gemaakt heb. De kuipen dan de duc. Ook deze zijn nog niet helemaal klaar, er moet nog blanke lak over en het moet nog gepolijst worden. De andere kant van de duc |
|
||||
|
||||
...vervolg van de vorige update.
En dan nog een dryfitje van de duc. Zo dit was het voor deze update, op naar de volgende. Ik kijk uit naar jullie reacties! Tom |
|
||||
|
||||
hier zie je toch knappe dingetjes
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|