![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hier alvast 2 foto's van het circuit:
![]() ![]() Met nog wat bijhorende info van het circuit: Data endurance track Opening date December 2006 Track length 6,140 km Track width 14 - 22 m Left-handers 10 Right-handers 12 Bron: http://www.24h-bahrain.de/ Last edited by Viper GTS-R***; 07-09-2006 at 22:04. |
|
||||
|
||||
December 2006 ? rijdt de fia gt dan als eerste er op ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog wat intresante informatie van onze Mister Bube gekregen. Zo zet Aston Martin Racing, ja zij zelf ![]() Bube zei zelfs dat AM Racing nog meer ziet zitten, maat dat word later bevestigd... --> DBRS9 GT3??? De limiet van entry's is op 100 wagens gezet, op dit moment hebben er al 38 teams bevestigd. Ik vroeg hem of we ook bekende internatione teams gaan tegenkomen waarop hij antwoorde: ja er zijn al wat internationale teams van onder meer Italië, Frankrijk, U.K. ... die FIA GT rijden... maar op het moment is dit nog niet het aantal dat we wensen. Zodra ik meer nieuws heb laat ik het jullie weten! Groeten, Thomas R. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() en jaar daarna telde het mee voor punten ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Je bedoelt zeker een vantage ipv een advantage
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
@ corvetteboy & Belle: idd. een Vantage, sorry
![]() EDIT: Een lijstje van teams & wagen die er tot op heden al bekend zijn van deelname. Alzen, Porsche 997 GT3 Cup Aston Martin Racing, Aston Martin Vantage V8 Bodis Motorsport, Porsche 996 GT3 Cup GS Motorsport, Porsche 996 GT3 Cup GS Motorsport, Porsche 996 GT3 Cup Land, Porsche 996 GT3-RSR Manthey, Porsche 996 GT3-MR Muhlner, Porsche 996 GT3 Cup DFL-Racing, Marcos Mantis/Panoz Esperante GTS (Zal deze lijst geregeld aanvullen, ontbreken nog een pak, aangezien er al 38 teams hebben getekend en ze gaan proberen de volle 100 wagen grid te bekomen!) Last edited by Viper GTS-R***; 10-09-2006 at 22:25. |
|
|||
|
|||
DFL-Racing with Mirco Schultis will be there with there Panoz Esperante GTLM
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|||
|
|||
24H Bahrain gaat deze wel door?
Wij wilden vanuit Nederland meedoen maar na contact met Herr Bube bleek dat er geen teams uit Nederland zijn. Meeste teams uit Duitsland en enkele uit Engeland. (Belgie heb ik niet gevraagd) Verder vragen bleek dat er tot nu toe maar 33 teams zich hadden aangemeld, toen ik vroeg of ze allemaal al betaald hadden kreeg ik geen goed antwoord, maar het bericht dat de inschrijving 15 September zou sluiten... ook detail vragen over transport werden erg vaag beantwoord.
Ook verder op internet is er maar weinig te vinden over teams die naar Bahrain gaan. (Al helemaal niet op de 24uur bahr site) Ik zie hier voornamelijk teams met auto's boven de 4000cc die in Dubai niet mee mogen doen, maar zullen die met z'n 20tigen tegen elkaar gaan racen? In Dubai hebben veel niet proffesionele teams kans om overall winaar te worden in tegenstelling tot Bahrain waarbij uit een groepje van 5 de dienst uit gaan maken. We willen ook niet in een klasse terecht komen met maar 2 anderen. Wij gaan proberen een bedrijf te benaderen in Dubai om daar wat sponsoring te krijgen en als dat lukt gaan we daar rijden. Het is veel goedkoper, het gaat zeker door en het lijkt me een van de mafste plekken op aarde op dit moment. (En er zijn leuke kroegen met Heineken) |
|
||||
|
||||
Clio Champ, dat de 24 uren van Bahrein zouden afgelast worden kan ik onmogelijk geloven. Na mijn laatste contact met Bube (Carsten) eergisteren sprak hij mij nog over welke teams er nog mee gaan deelnemen...
Zijn er nu al zo'n 40 tal hoor... en buiten Duitsland en Engeland ook uit Frankrijk en Italie en veel meer! In mijn lijst van wagens staan idd. alleen maar sterke wagens +3000cc. Dit omdat ik al graag de top wagens die aanwezig zullen zijn bekend maken. Zo om meer interesse te lokken bij de fans en teams in Belgie en Nederland! Aangezien uw naam zul je met Clio willen deelnemen? Zal eens vragen of er ook meerdere lichtere wagens zoals uw wagen deel gaan nemen. Ik laat zo snel mogelijk iets weten. Grtz THomas |
|
||||
|
||||
Zojuist antwoord gekregen van Carsten Bube of er Live Timing/Streaming gaat komen, hier zijn antwoord:
Quote:
En op mijn vraag of we GT3 en ex-WTCC/ETCC wagens aan de start gingen krijgen kreeg ik het volgende antwoord: Quote:
Oftewel om mogelijke deelnemers nog niet te willen benoemen, oftewel er gewoonweg nog geen deelnemers zijn met zo'n wagen. Ik hou jullie op de hoogte! Grtz Thomas |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|