De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 29-09-2006, 21:03
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Toch wel echt raar hoeveel moeite dat ze daar doen en hoe ze gepasioneerd kunnen zijn door een veredeld GP2 koerske...
Reply With Quote
Old 30-09-2006, 02:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Toch wel echt raar hoeveel moeite dat ze daar doen en hoe ze gepasioneerd kunnen zijn door een veredeld GP2 koerske...
GP2 koerske? Ze zijn net zo snel als een F3 wagen. Wat betreft het nivo der deelnemers, ai.....zeer pijnlijk punt.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-09-2006, 09:03
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Mark
GP2 koerske? Ze zijn net zo snel als een F3 wagen. Wat betreft het nivo der deelnemers, ai.....zeer pijnlijk punt.
Oei is het zo erg...
Reply With Quote
Old 30-09-2006, 09:24
tarzancorner's Avatar
tarzancorner tarzancorner is offline
De Paddock Rookie

Thumbs up

De ronden tijden zijn ongeveer 3,5 seconden sneller dan de formule 3
Reply With Quote
Old 30-09-2006, 13:46
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Toch vindt ik dat Jos Verstappen gelijk heeft om ermee te kappen.
Ten eerste zou hij voor eigen volk toch niet gewonnen hebben, ben ik vrij zeker van. Maar gezien de financiele situatie van A1GP en het feit dat zowel organisatie als team geen garantie kan geven dat hij zijn loon of prijzengeld zal krijgen begrijp ik zijn keuze. Dat onze sjeik die alles aan de gang heeft gezet nu ook het schip verlaat zal ook wel een reden hebben die we nu niet echt kennen...
Old 30-09-2006, 16:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by A.J.
Toch vindt ik dat Jos Verstappen gelijk heeft om ermee te kappen.
Jij zou er dus niet raar van opkijken als je medewerkers opeens een bankgarantie eisen voor een volledig jaarsalaris? Kun jij daaraan als werkgever aan voldoen? Nee, geen enkele werkgever kan dat.

De algemene tendens is toch dat Rothengather / Verstappen flink hebben geblunderd. Reacties op autosport.nl liegen er niet om. Staan toch wel enkele fraaie namen tussen die niets heel laten van deze straffe actie van Rothengather / Verstappen. Het hele dispuut had men makkelijk over het weekend heen kunnen tillen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 30-09-2006 at 16:46.
Reply With Quote
Old 30-09-2006, 16:58
tony s tony s is offline
De Paddock Rookie

Mark moet jij elke maand aan jouw baas vragen of hij het salaris alsteblief overmaakt op jouw bankrekening ??? denk 't niet.
En zou Verstappen dit weekend als werknemer ( met de grote kans op ) voor niets moeten rijden ?
Is toch iets om doodziek van te worden .
Ik geef Jos groot gelijk .
Of heb jij 'Mark' niks gehoord ( of wil het niet horen ) over de achterstalligen betalingen van Jos zijn salaris ?
Reply With Quote
Old 30-09-2006, 17:33
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular

Trouwens Verstappen heeft al een nieuwe baan http://www.colleracing.nl/index1.htm en doorklikken naar VIP tickets. Zou hij daar even goed voor betaald worden ?

Last edited by Fonne; 30-09-2006 at 17:36.
Reply With Quote
Old 30-09-2006, 21:42
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by tony s
Mark moet jij elke maand aan jouw baas vragen of hij het salaris alsteblief overmaakt op jouw bankrekening ??? denk 't niet.
En zou Verstappen dit weekend als werknemer ( met de grote kans op ) voor niets moeten rijden ?
Is toch iets om doodziek van te worden .
Ik geef Jos groot gelijk .
Of heb jij 'Mark' niks gehoord ( of wil het niet horen ) over de achterstalligen betalingen van Jos zijn salaris ?
Bij mijn voormalige werkgever was dat helaas wel het geval (inmiddels is ie terug te vinden op curator.nl ) Uiteraard is mij bekend dat Verstappen lang op zijn centen heeft moeten wachten. Uiteindelijk is alles 100% uitbetaald. Dat verdiend uiteraard geen schoonheidsprijs Lammers is nu eenmaal meer racer dan zakenman.

De kans was aanwezig dat Jos voor nop zou moeten rijden dit weekend. Over welk bedrag spreken we? Iets van € 80.000,-? Voor mij en misschien voor jou veel geld. Voor Verstappen wellicht een leuke bonus

Puur uit moreel oogpunt, houding jegens fans vind ik dit gedrag van Verstappen niet te pruimen. Van de 80.000 toeschouwers zal een significant aantal mensen kaarten gekocht hebben vanwege Joske. Mensen die speciaal voor jou een kaartje gekocht hebben. Dan vind ik het ronduit onbeschoft om zo met die mensen/fans om te gaan.

Noem het een morele verplichting of iets vergelijkbaars Maar ja, over normen en waarden kunnen we nog dagen doorgaan.

Een bankgarantie eisen van je werkgever? Anders gezegd, je werkgever voor het blok stellen...............dan trek je als werknemer altijd aan het kortste eind. Fact of life. Als die betalingen nou zo'n probleem zijn, eis dan gewoon dat de centen van de vorige race voor aanvang van de volgende race op je rekening staan. Kan de "schade" nooit meer dan € 80.000 bedragen.

O ja, Jos spreekt weer over DTM als mogelijke nieuwe richting in zijn loopbaan. Dergelijke fratsen staan nou niet bepaald fraai op de CV voor een mogelijke Duitse werkgever

Last edited by Mark; 30-09-2006 at 22:29.
Reply With Quote
Old 30-09-2006, 22:16
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular

En wat meldt Marks favoriete website: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=4833
Reply With Quote
Old 01-10-2006, 15:02
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast

Uitslag A1 Grand Prix, sprintrace
Circuit Park Zandvoort, zondag 1 oktober 2006

1. Zuid Afrika, 12 ronden
2. Mexico, op 2.272
3. Frankrijk, op 2.934
4. Duitsland, op 6.190
5. Groot-Brittannië, op 12.007
6. Nieuw Zeeland, op 14.940
7. USA, op 22.438
8. Canada, op 23.771
9. Nederland, op 24.281
10. Zwitserland, op 24.778

Bron : autosport.nl
Old 02-10-2006, 21:39
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Hi

Ik weet niet of dit de juiste tread is...maar Topspeed TV heeft wel een mooie eerste samenvatting gemaakt over Team Holland. Ze besteden veel aandacht aan de wagen enz. Echt een genot voor het oog. De race volgt in het 2e deel, volgende week...

TopSpeed TV
Reply With Quote
Old 03-10-2006, 19:34
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Men verslagje van een dagje A1 GP in Zandvoort:

Eerst en vooral de min punten:
- Een massa "verkeers leiders" stonden er in en rond Zandvoort, maar geen enkel hielp je met correcte info. ('s morgens om parking te vinden)
- Rond 10u aangekomen, daardoor moesten we al in Bloemendaal aan zee parkeren! Prijs van onze parking 7€! (parking op 5km vh circuit)
- Dan konden we de pendel bus nemen om naar het circuit te rijden, CPZ zet zelf de bussen in. Dusja, uiteraard moest het dan ook nog eens een eurootje kosten enkele reis. -Ondertussen was de sprint race al gedaan van de A1-
- De terug rit: bewust nog wat getreuseld in de paddock na de Porsche race met het gedacht "dan is de massa al weg". (meer dan 60% was direct weg na de hoofdrace van A1GP)
En ja hoor de massa was weg uit de duinen, maar met z'n allen in een rijtje op de kleine wegen tot de snelweg... Over die 20km heb ik net geen 2uur gereden! Dan nog in druk verkeer verder zuidwaards, waardoor de terug reis Zandvoort - Antwerpen 4uur heeft geduurd!

Last edited by Mr.Dallara; 03-10-2006 at 19:37.
Reply With Quote
Old 03-10-2006, 19:37
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Toch mooi hoe Bleekemolen heeft laten zien hoe overbodig Verstappen wel niet is. Ik hoop dat die blaaskaak z'n conclusies trekt en nu wat anders gaat doen.

Zoals ik op een ander forum al heb gezegd; dat hij financiele zekerheid wil, daar kan ik inkomen. Maar dat hij het op deze manier heeft gedaan met de Nederlandse GP als pressiemiddel vind ik gewoon chantage, en een belediging naar je fans. Hou dan gewoon je smoel, houd het binnenkamers, zorg dat je een garantie hebt voor de NL-race en ga daarna onderhandelen, en als je er dan nog niet uit komt, ga dan pas naar de media. Maar de manier waarop het nu gegaan is? Volslagen achterlijk.
Reply With Quote
Old 04-10-2006, 19:59
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Bramzel
Toch mooi hoe Bleekemolen heeft laten zien hoe overbodig Verstappen wel niet is. Ik hoop dat die blaaskaak z'n conclusies trekt en nu wat anders gaat doen.

Zoals ik op een ander forum al heb gezegd; dat hij financiele zekerheid wil, daar kan ik inkomen. Maar dat hij het op deze manier heeft gedaan met de Nederlandse GP als pressiemiddel vind ik gewoon chantage, en een belediging naar je fans. Hou dan gewoon je smoel, houd het binnenkamers, zorg dat je een garantie hebt voor de NL-race en ga daarna onderhandelen, en als je er dan nog niet uit komt, ga dan pas naar de media. Maar de manier waarop het nu gegaan is? Volslagen achterlijk.
Ik sluit me volkomen aan bij jouw mening over joske!

Ik las net dat de 2e piloot al bekend is bij A1 Team The Netherlands, nl. Renger Van der Zande.
Bron: http://www.a1podium.com/news.php?sub...from=&ucat=21&

http://www.a1podium.com is trouwens een zeer goede site voor up-to-date en inside A1GP nieuws!

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules