![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Met zo'n prijzen zal GT3 er op nationaal niveau maar moeilijk doorkomen vrees ik... Hallo kroket. ![]() |
|
||||
|
||||
Tarres Racing verkoopt 1 Viper, en zet er 1 in voor Olivier Porta en Didier Cormoreche. Als 2de wagen hebben ze een Saleen S7R aangekocht voor Olivier Thévenin en Eric Debard. Gaat hier niet om een versie als Zakspeed/ORECA, maar om een ex-RML chassis (#009R). Die we heeft geraced in Spaans GT toen er daar nog GT1's toegelaten werden. Ze hebben hem zelf opgebouwd en hopen ermee even competitief te zijn als de nieuwere Saleens om zo ook voor de algemene zege's te kunnen strijden.
Team GCR komt op zijn beurt met 2 Dodge Viper Comp. GT3's. Bron: http://www.endurance-info.com/articl...d=3138&thold=0 |
|
|||
|
|||
Bron: http://www.endurance-info.com/
Larbre komt met twee Ferrari's naar het FFSA GT. Het gaat twee keer over een Ferrari 550 Maranello. De livery van de Alphand C5-R ziet er knap en strak uit http://www.endurance-info.com/2007_L...rvette_C5R.JPG Mvg... |
|
||||
|
||||
Ik vind de nieuwe livery (nog) slechter dan de vorige en Brecht deelt die mening.
![]()
|
|||
|
|||
Niet alleen Brecht. Ik vind 'm ronduit lelijk.
|
|
||||
|
||||
Begrijp totaal niet wat jullie er lelijk aan vinden, mja iederen z'n smaak natuurlijk.
Maar ik vind hem echt wel héél schoon in z'n nieuwe Livery hoor ![]() Ook wel mooi dat we al direct een 997 RSR in FFSA GT zullen zien rondrijden, ingezit door IMSA Matmut. endurance-info.com |
|
||||
|
||||
Ik vind die nieuwe Alphand livery helemaal niet verkeerd, ook van de zijkant ziet hij er een stuk strakker uit dan de vorige.
|
|
||||
|
||||
Hij is best cool, alleen dat groen van de sponsor past er niet goed bij vind ik
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg... |
|
||||
|
||||
![]() Bron: endurance-info.com Opvallend weinig Vipers, wat de lijst er iets magerder doet uit lijken. Wel mooi al die nieuwe GT3's, en ook verrasend Belloc nog eens terug te zien ![]() Ik hoop dat de F550's van Larbre met de goede bemanning er wat van kan maken tegen de Vette's en Saleen(s)... Maar waar ik het meeste op hoop is een mooi (podium) resultaat voor de dappere Mirabeau Viper met toch te vermelden Beltoise er terug op! |
|
||||
|
||||
In Frankrijk rijden er tenminste nog Vipers rond, iets wat (bijna) nergens anders het geval is. Hopelijk kunnen ze nog wat strijd leveren tegen de nieuwe generatie waarvan toch opvallend toch opvallend veel wagens ingeschreven zijn...
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Weet iemand wat meer over die Ferrari 550 GT2 van GPA Racing??? Ik vind een Ferrari 550 in GT2-spec toch maar vreemd....
|
||||
|
||||
Quote:
TBER is overigens wel een grote structuur geworden nu Energy racing er bij gekomen is... - BTCS (1x Mégane Trophy) - Formule Renault 1.6 (2 wagens) - Eurocup Mégane Trophy (2 wagens) - Clio Cup France (2 wagens) - Eurocup Formule Renault 2.0l (2 wagens) - FFSA GT (1x Ferrari 430) - Nog een paar fun cups TBER moet zowat het grootste team van Belgie zijn op het ogenblik?
|
||||
|
||||
Red Racing heeft dan toch geen Panoz gekocht, maar een ex-PSI 996 RSR.
Piloten van dienst bijven Romain Brandela en Thierry Stepec. endurance-info.com |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|