![]() |
|
|
||||
|
||||
Kijk het is tog niet moeilijk geen homologatie geen wedstrijd.
Hoe kan porsche anders deelnemen aan het fia GT3 kampionschap, als ze echt geen fiche hadden had er allang iemand iets van gezegd. mosler en GPR porches zijn enkel nationaal gehomologeerd en SRO zal echt niet toe staan dat iemand vertrekt zonder de nodige papieren zou gewoon dom zijn, waarom dan nog een andere wagen kopen? ![]() |
|
|||
|
|||
Sro
SRO zou zelfs ne lada laten vertrekken, als er maar auto's zijn. Het is aan de RACB om de comformiteit van de wagens te controleren.
|
|
||||
|
||||
Ik haalde die zeker niet door elkaar, ik had het alleen over de 997.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Indd klopt niet wat hij zegt als je de niet nodige papieren kunt voorleggen start je niet tog zeker niet in de fia gt3.
Ik dacht dat SRO alles op zich nam dit jaar na ja maakt niks uit RACB is zelfs moeilijker al de autos die klasse 1 rijde zijn gehomologeerd anders kon de G&A mosler ook in klasse 1 rijden. |
|
||||
|
||||
Gelieve hoofdletters en punten te gebruiken, dat maakt de tekst 10x leesbaarder.
|
|||
|
|||
corvette
Die corvette heeft ook nog geen papieren. sro laat dat tot nu toe omdat ze anders geen auto's in hun gt3 kampioenschap hebben dat ze zooooo wilen promoten. Wat trouwens een goed kampioenschapkan worden als ALLES volgens het boekske gedaan zal worden. Het is ook niet de fout van sro dat die fiches ni in orde zijn. Dat moet elke constructeur of tuner doen. Bij de 997 is dat porsche, maar zij wachten nog met die fiche want ze willen al evoluties doen, bij de corvette is dat een "tuner" (hezemans), die wil eerst een auto hebben die wint en zal dan wel een fiche maken. En kumpen zal dat wel regelen want als ie niet kan winnen gaat ie wat anders doen (zie rallycross).
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Sorry,maar kan echtniet meer volgen. Dus de corvet en andere wagens zijn niet gehomologeerd maar mogen tog in het gt3 rijden. Dat lijkt me sterk, als een wagen homologatie krijgt is die tog inorde. En elke wagen word gecontroleerd voor de start met welke onderdelen ze rijden. Dit weet ik omdat ik vrijwilliger ben bij een team. Dus de kans dat een wagen vertrekt zonder homologatie is vrijklein.
![]() Zou zelfs dom zijn om een wagen te kopen die niet gehomologeerd is. ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Er ligt een 5.7 in terwijl er voor GT3 een 7.0 in moet liggen. Die BMW motor heeft er nooit niet ingelegen, kon er niet in.
|
|
||||
|
||||
Ik kan totaal niet meer volgen
![]()
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Neo-242;206133]Ik kan totaal niet meer volgen
![]()
QUOTE] Klopt inderdaad RACB (en zij zorgen voor de fiches(is trouwens een heel boek met gedetaileerde foto's), je kan ze daar aanvragen voor 100euro per merk) bezit enkel de fiche van de Viper. Op de andere is het nog steeds wachten. En het verhaal dat carsport het nog zou moeten overhandigen klopt ook volledig. Ben eens benieuwd voor volgend weekend, technische controle zonder fiches... hihi... Mvg... |
|
||||
|
||||
Ze zijn er precies nog niet uit in welke klasse de G&A mosler komt te zitten.
Getuige de "* Mosler MT900R - To be defined Divsion 1 or 3" onderaan de deelnemerslijst op de sro-belgium website |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|