![]() |
|
|
|||
|
|||
Gisterenavond laat een deel van de deelnemers zien terugkeren op de autostrade richting brussel... oa de gt3 met startnummer 29 vastgebonden op een kar... prachtig zicht!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
pitstop.tv meldt dat PK Carsport onterecht 2de is geworden, omdat de RACB het reglement niet correct heeft toegepast...
|
||||
|
||||
naar de letter: inderdaad. naar de geest? Komaan niet muggenziften he. Die regel is er enkel om te voorkomen dat er wagens stilstaan om daarna enkel nog de finishlijn te moeten overschrijden.
|
||||
|
||||
Regels zijn regels. Als je uitzonderingen gaat maken omwille 'de geest' open je een slangenkuil aan discussies en scheve gezichten. Reglementen zijn er om nageleefd te worden, ookal is het niet altijd eerlijk.
|
|
||||
|
||||
gelijk, maar misschien moet dan de letter een beetje verfijnd worden.
|
||||
|
||||
Lijkt me echt een regel die ooit is bedacht voor 24-uurs fratsen. Neemt niet weg, reglement is reglement............andere teams kennen de reglementen dus niet voldoende. Als je de concurrent wilt verslaan dan moet je deze makkelijke punten zo binnen tikken. PK Carsport valt niets te verwijten, wel leuk dit nieuws als we op het einde van het jaar iemand horen zeuren dat ie de titel heeft gemist op een paar punten
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Dit vind ik eigenlijk wel een goede grap.
Ze verwijten al enkele jaren PK verschillende dingen. Nu hebben ze het moment om ze terecht aan te pakken dmv het reglement en dan kennen ze het nog niet. Gewoon geweldig! En zoals Mark zegt, eens zien wat we op het einde van het jaar gaan krijgen. Krijgen we te horen dat ALS PK Carsport de titel pakt dat deze dan onterecht is. Mvg... |
|
||||
|
||||
we gaan er zowiezo van horen denk ik. iedereen die achter PK eindigt, zal wel van zijn oren maken hierover...
|
||||
|
||||
Quote:
Moet dat niet gebeuren in een bepaalde tijd nadat de race is verlopen...? Normaal zou ik zeggen, als het zo in het reglement staat ja dan moet PK naar de 7de plaats verwezen worden. Zelfs al vindt ik het een oneerlijke regel, ben zelf ook van mening dat als je 2de over de finish komt je er dan ook recht op hebt. Hoe je er ook moge overkomen. Maar nu we toch al een paar dagen verder zijn vindt ik niet dat ze het recht nog hebben voor de 2de plek af te nemen van PK, reden? Zou volgens mij toch een regel moeten bestaan dat als je aanklacht wilt dienen tegenover het resultaat van de race, je dat binnen de x aantal uren na de finish moet doen? Bestaat deze regel ? ... daar ben ik wel benieuwd naar... |
|
|||
|
|||
ja, je hebt een bepaalde tijd dat de klachtentermijn loopt. Eens de sportcommissie getekend heeft is en blijft de uitslag officieel, kan er niets meer aan veranderen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ik herinner me nog een vraag/terechte opmerking van een koersdirecteur tijdens een briefing m.b.t. de Zolderse etmaalrace, een jaartje of drie geleden... Het ging over de brandblussers die overal langs de omloop staan, en die duidelijk aangeduid staan via signalisatie. Niettegenstaande het in dit geval ging om de veiligheid van de rijders zelf, wist bijna niemand waarover die aanduiding ging... Enige 'les' naar bepaalde amateurs (en die mogen van mij gerust Belcar rijden) is wel vereist, in het kader van hun eigen veiligheid en ook in het kader van de veiligheid van hun 'concurrenten'. Maar laat die 'onwetenden' dan niet komen klagen hé... 'Lezen' is niet enkel 'lettertjes zien passeren', die lettertjes moeten ook nog opgeslagen worden en verwerkt worden in het menselijke brein. Blijkt voor sommigen (velen) vrij moeilijk te zijn... Destijds had je in school nog het vak 'begrijpend lezen'. Blijkbaar is dit sinds vele jaren afgeschaft... Last edited by Dries DS; 26-04-2007 at 17:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Zowel Baert als eigenwijze ikkie die dezelfde menig hebben? Dat komt niet vaak voor ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zeg ik net op de samenvatting van pitstoptv niet een groene skyline met skylimitevents op staan
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|