![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
|||
|
|||
Ik heb contact gehad met de organisatie. Alle hierboven gemelde maatregelen kloppen dus.
1- tribune brons wordt niet gezet 2- brons tickethouders mogen plaats nemen op Silver tribunes Omwille van een slabbakkende ticketverkoop heeft de organisatie er ook alle vertrouwen in dat iedereen op de tribunes zal kunnen plaatsnemen. De organisatie zelf kampt met wat overwerk aangezien er geen personeel voorhanden is en alle puzzelstukken nu uiteindelijk beginnen samen te vallen (paddock wordt opgebouwd, wagens zijn toegekomen met vertraging, er wordt nu dag en nacht gewerkt). Er is geen tijd en ruimte meer om iets extra te voorzien of om nog veel wijzigingen door te voeren. Ze hadden wel oren naar mijn klachten en beseften dat er op bepaalde vlakken veel was misgegaan en ze zullen er lessen uit trekken voor de toekomst. Dat is Voorlopig alles wat ik weet en kan zeggen maar met het raceweekend zal ik wellicht nog iets meer niews hebben. Keep you posted. |
|
||||
|
||||
Geloof dat deze thread wel een toegevoegde waarde heeft
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Vandaag antwoord gekregen op een mailtje naar champcar be
de brons ticket houders worden automatisch doorgestuurd naar tribune S5 is de tribune tegenover de pits ingang ,lijkt me geen slechte zaak blijft wel wrang dat mijn buurman dus een flinke smak meer heeft betaald ![]() Laten we hopen op een fraai evenement zodat al dit getouwtrek snel vrgeten is Doornbos en Heylen op het podium ?? ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
ZOLDER - Er waait een nieuwe wind over het Circuit van Zolder. Algemeen directeur Jan Verschraegen is op wereldreis en zijn ad interim-vervanger gooit het in zijn nieuw strategisch plan over een andere boeg. Wielerwedstrijden en motorraces zijn afgestoten, de eigen Belcar is uitbesteed aan een Franse organisatie en Zolder concentreert zich weer op zijn meest lucratieve activiteit: de verhuur van het circuit. Tekst en uitleg van Roger Dejaeghere, de man achter het plan. Op 22/11/2006 bracht HBvL in primeur het bericht dat de Belcar werd uitbesteed aan SRO. Het bericht begon als volgt: AUTOSPORT ZOLDER - De Belcar - het grootste kampioenschap uit de Belgische circuitracerij - wordt binnenkort wellicht een Franse organisatie. Circuit Zolder (CZ) - momenteel initiatiefnemer en eigenaar - voert vergevorderde gesprekken met Stéphane Ratel Organisation (SRO) om de organisatie over te nemen. De berichten daarover komen als een trendbreuk, want het voorbije decennium ging Zolder er net prat op om méér te zijn dan een circuituitbater. CZ organiseerde zelf evenementen en kampioenschappen en de Belcar was daarin de grote trots,“onze baby”, dixit marketing-manager Walter Goossens. Abonnementen zijn verkrijgbaar via hbvl.be. ![]() |
|
|||
|
|||
vanmiddag ook antwoord gekregen van het CZ
Iedereen die de vraag krijgt ivm de Bronze tribune die er niet komt, maar wel tickets van zijn verkocht... De mensen die zo'n ticket hebben gekocht mogen op de tribune S5 plaatsnemen. Deze tribune staat aan de buitenzijde van de Jacky Ickx ! ANNEMIE CLAESEN l Circuit Reservaties
|
|||
|
|||
![]() (no offence Mogas) Afin.. zwaai eens .. we gaan elkaar dan eens zien. Of misschien doe ik beter een naamkaartje op want het zal daar krioelen van forummers en paddockers. |
|
||||
|
||||
De reden waarom de tribune aan het kanaal niet doorgaat zou niet de tegenvallende verkoop zijn of het gebrek aan materiaal, maar het feit dat er gewoon geen tribune kan gebouwd worden. Er liggen daar namelijk o.a. gasleidingen en waterleidingen in de grond tussen circuit en kanaal dat ze hun tribune niet kunnen verankeren!
Grtz
|
|||
|
|||
Ben nog altijd serieus aan het twijfelen om langs te komen.
Zou in ieder geval enkel maar algemene inkom betalen, (ga binnen twee weken al naar de F1 in Monza en de week daarop naar Franchorchamps dus heb al geld genoeg gespendeerd aan inkomkaarten) en ik vrees dat ik dan op een onmenselijk uur al aan de inkompoort zal moeten staan. Iemand hiermee ervaring? Zijn het dezelfde taferelen die men dan ziet aan de inkompoorten van een Formule 1-wedstrijd? |
|
|||
|
|||
Quote:
De prijzen zijn hetzelfde als op de website behalve dat je geen reserveringskosten dient te betalen. Momenteel is er nog plaats genoeg ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Kunnen er zo vroeg ook al tickets worden gekocht? Of best toch zaterdag reeds een kaartje voor zondag gaan kopen?
|
|
||||
|
||||
Ik weet ook niet hoe het precies komt dat ze er pas later achter zijn gekomen. Misschien hadden ze dat eerst voorgesteld en is de gemeente nadien komen zeggen dat er daar geen tribune kon gezet worden.
Dit nieuws heb ik ook maar vernomen van een van de bazen van het circuit. Hij heeft in ieder geval gezegd dat de reden niet de tegenvallende verkoop was, maar die leidingen in de grond! Grtz
|
||||
|
||||
persoonlijk vind ik dat maar een rare reden... dan liggen die leidingen toch niet diep genoeg, als je er geen tribune kan neerpoten... hoe diep moeten die verankeringen dan komen?
|
||||
|
||||
Quote:
De constructie van zo een tribune heeft redelijk wat gewicht, daarvoor moeten ze die in de grond verankeren door middel van grote bouten, deze gaan soms tot 1 meter diep in de grond. Die leidingen liggen normaal gezien niet al te diep, vandaar. Is de grond waar die tribune zou komen eigelijk eigendom van de gemeente of Circuit-Zolder? |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|