![]() |
|
|
||||
|
||||
Een goede speaker is er meestal wel, maar ik kan ze zo vaak niet horen door het lawaai van de wagens. Hele races gaan aan me voorbij als ik zonder radio op zak loop en dat zou eigenlijk niet mogen, hé. Nu, ik heb het uiteraard niet enkel over DESMEC races.
|
|
|||
|
|||
Gaat die Saker wat op de Racing Show op de DSMEC stand stond eigenlijk meerijden, of was die alleen ter promotie dat die wagens voor DSMEC kunnen gebruikt worden...?
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis was dit vooral promotie voor Klasse 3.
Mvg |
|
||||
|
||||
Wel ik heb andere dingen gehoord. Dat er eentje al was aangemeld. Maarja Dries zal ons dat wel zelf komen vertellen of het waar is of niet
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Das niet zo raar als je bedenkt dat er een kant-en-klare Saker sprint (=spyder) klaarstaat voor "slechts" € 30.500. 2e hands weliswaar, maar toch. Een spiksplinternieuwe is iets duurder: bijna €43.000 maar nog altijd schappelijk (zie marktplaats van site DSC).
|
|
|||
|
|||
En wetende dat je met de Saker Sportcar voor een top klassering kan rijden in het ALGEMENE klassement. Voorwaarde is wel dat je wel degelijk aan het stuur kan draaien en het gaspedaal goed weet staan
![]() Ook nog eens een pluim aan Dunlop en DSMEC voor de prachtige stand en het goede ontvangst tijdens de afgelopen Racing Show te Luik! Mvg |
|
||||
|
||||
Even vastleggen:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Op de kalender is Oschersleben vervangen door Assen.Dus de buitenlandse trip is naar Noord Nederland?
Last edited by crosserke; 13-02-2009 at 13:41. |
|
|||
|
|||
spijtig, Assen is power circuit....Oschersleben was technisch.... zeer spijtig.
|
|
||||
|
||||
We kregen de mogelijkheid en we hebben deze dan ook genomen nog voor de inschrijvingsdocumenten online kwamen. Voordelen:
Ik vind het geen slechte zaak om nu ook eens op Assen te rijden. Mvg Dries |
|
|||
|
|||
ik zeg niet dat het slechte zaak is. Maar Oschersleben was zalig... en met de kennis van vorig jaar hadden we de snellere jongens het kunnen lastiger maken dan in 2008.
En dat zal in Assen niet het geval zijn gezien het snelle parcour...Maar we kijken ernaar uit. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi nieuws, dat zal misschien het aantal deelnemers verhogen. (Al maakt het voor mij niet zo veel uit, want de filmpjes op pitstop.tv waren al van goede kwaliteit.) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote: