De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

View Poll Results: Gaat BGTC het einde van het seizoen halen?
Ja, SRO BE maakt het seizoen gewoon af. 9 42.86%
Ja, SRO en PRC werken samen het seizoen af volgens de gekende kalender 2 9.52%
Ja, SRO en PRC werken samen, men gaat de kalender van de BTCS volgen. 0 0%
Ja, SRO en PRC werken samen, BGTC gaat een klasse vormen in de BTCS 0 0%
Ja, SRO BE komt tevoorschijn met een nieuwe (nog onbekende)partner. 1 4.76%
Nee, SRO BE gaat simpelweg op de fles, einde BGTC nog voor de laatse wedstrijd. 5 23.81%
Nee, SRO BE staakt de activiteiten ergens in de loop van het seizoen om zich te herpakken voor 2010! 0 0%
Anders,...... 4 19.05%
Voters: 21. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 13-07-2009, 10:59
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Is dat niet wat kort door de bocht?
persoonlijk vindt ik van niet.
Als je inschrijft dat dunlop sport max endurance cup heet, dan weet je opvoorhand al welke banden je krijgt.

Sommige mensen moeten altijd klagen. Dit geld het zelfde voor de BGTC.
Het is klein veld maar je krijgt nog prachtige races. En blijkbaar zijn er mensen die vergeten dat we in crisistijd zitten. En dat we daardoor een veel kleiner veld hebben.

Laten we het beste hopen voor 2010 en stoppen met klagen.
De meeste hebben wat ze wilde sro verdwijnt en krijgen 2 kampioenschappen en een open 24hr.
Dus is er geen reden om te klagen, Laten we de niewe promotors steunen waar we kunnen.
Reply With Quote
Old 13-07-2009, 12:42
YMS YMS is offline
De Paddock Rookie

antwoord dunlop belux

antwoord dunlop belux

1ste = mijn vrienden kies ik zelf.

2de = wanneer gaat de produktie datum van de band op band komen.
zodat we weten of we met nieuwe banden rijden of banden die ergens een paar jaar in magazijn versteend zijn.

3de = Goede commentaren in boekjes, wiens brood men eet ,wiens woord men spreekt.

Met Vlaamse groeten
Reply With Quote
Old 13-07-2009, 12:47
RKG RKG is offline
De Paddock Regular

Als ik mij goed herinner was er mid 2007 twijfel over het voortbestaan van de Endurance Cup. Ik denk dat Dunlop er mee heeft voorgezorgd dat dit kampioenschap nog bestaat. Ze zullen wel genoeg meegeïnvesteerd hebben in het kampioenschap, aangezien ze hun naam eraan verleend hebben. Daarom is het toch normaal dat de teams dan met die banden rijden.

Last edited by RKG; 13-07-2009 at 12:58.
Reply With Quote
Old 13-07-2009, 13:19
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally Posted by YMS View Post
2de = wanneer gaat de produktie datum van de band op band komen.
zodat we weten of we met nieuwe banden rijden of banden die ergens een paar jaar in magazijn versteend zijn.
Wij hebben bijna geen stock (wegens niet te betalen). Voor elke race leveren ze vanuit UK de banden die we besteld hebben. Voor de rest ga ik hier niet veel woorden aan vuil maken en mag je mij zo altijd een versteende band brengen Op basis van de code die binnen in de band staat zal ik je dan perfect kunnen zeggen wanneer deze gemaakt is. Elke band is traceerbaar. Zeg me met welke wagen jullie rijden en ik laat er recht vanuit UK naar jullie komen. Wat mij betreft mogen ze nog warm zijn! Geen probleem hoor.

PS: de banden voor de Zolder Super Prix worden woensdag geleverd, donderdagmorgen ingeladen, vrijdagmorgen op circuit. Geef me 1 reden waarom ik stock zou aanleggen YMS.

Quote:
3de = Goede commentaren in boekjes, wiens brood men eet ,wiens woord men spreekt.
Men kan er toch niet naast kijken hé, zijn toch feiten! Dunlop heeft veel van zijn achterstand tov Michelin ingehaald de laatste jaren.
PS: wees blij dat er gratis Dunlop boekskes zijn, zo blijf je toch nog van één en ander op de hoogte.
Reply With Quote
Old 13-07-2009, 13:32
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Kijk het is voor iedereen het zelfde in dsmec.
Je weet wat je krijgt (de banden bedoel ik) en als je niet tevreden bent ga je op een ander.
En waarom zou dunlop zo slecht zijn, denk je dat michelin geen banden in een magazijn heeft liggen.
Ik begrijp deze aanval niet op de dunlop band, slaat gewoon nergens op.
Heb je eindelijk iemand die investeer in de vlaamse autosport klagen we nog.
Als we zo door blijven doen ga niemand nog investeren.
Reply With Quote
Old 13-07-2009, 18:18
ikke's Avatar
ikke ikke is offline
De Paddock Rookie

Boenk der op..sommige zijn effectief bezig hun eigen vel te redden...
Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
? Wat een rare vraag ik snap de point niet.

Wat iedereen vooral moet doen is zijn commentaar bewaren en wachten tot we met alles naar buiten komen. Jullie moeten zelf eens jullie eigen commentaren lezen, echt. De mensen achter de schermen weten heus wel met was ze bezig zijn hoor. Deze week tientallen telefoontjes na de persconferentie, het was alsof er iemand dood was. Geen DSMEC meer? Het zal MISSCHIEN niet meer zo heten, maar Dunlop Belgian GT of Dunlop Touring Car Series kan ook nog hé. Iedereen kletst maar wat uit zijnen nek en iedereen denkt alles te weten tot in de kleinste details. Den enen hoort daar iets, den anderen hoort daar iets, dit knopen ze in elkaar en dat sturen ze de wereld in.

Ik hoor en lees de wildste verhalen, knap allemaal dat dit kan zonder dat er hier iets voorbij komt. Er zijn zelfs journalisten die denken dat ze slimmer aan het worden zijn dan de paus en dat dan ook opelijk op het net gooien. Elk woord dat men vandaag kan opvangen is nieuws, of het nu gechecked is of niet, boenk op het internet.

Er zouden tientallen teams ontevreden zijn en niet willen rijden in 2010. Aha ... en met wat zijn ze dan niet tevreden? Hoe kun je nu ontevreden zijn als er nog niets is? Ik denk dat sommige personen en journalisten nu vooral aan het vechten zijn voor hun plaatsje in 2010 en nu al de bui voelen hangen. Ik kon gelukkig van hieruit de persconferentie van vorige week live volgen (met dank een de journalist voor de live verbinding). Het was leuk om de vraagstelling van bepaalde te volgen. Op sommige momenten was het precies belangrijker op welke banden dat er ging gereden worden dan hoeveel wagens er aan de start gingen staan.

Seizoen 2009 is net over hafweg. Ik denk niet dat er ooit al zo vroeg gecommuniceerd geweest is over een een seizoen dat nog moet komen. En van 3 naar 2 kampioenschappen, is dat niet wat we allemaal riepen in koor?

Wel het is er! De 7 superweekends ook. 3 op Zolder, 3 op Franco + 1 buitenlandse. Iedereen tevreden toch. Alle type wagens kunnen rijden, niemand wordt uitgesloten, wat kan een mens nog meer verlangen.

Wou dit gewoon even kwijt.
Old 13-07-2009, 23:53
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular

Het is slecht, het moet veranderen, en als het dan gaat verandere beginne ze al te sakkere voor er iets geweten is.
Go suck on your lolly...

Reply With Quote
Old 17-07-2009, 21:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Hallo

Sommige teams zijn niet gelukkig met Dunlop banden(minderwaardig aan Michelin) , vooral porsche rijders. Mogen vaststellen tijdens 500 KM in Zolder.
Terug vrijgeven van keuze bandenmerk , zou een mooie oplossing zijn.
De bedoeling van een merk banden leverancier was =
Altijd banden op stock (niet gelukt met Dunlop ,vb = saker)
Goedkoper leveren (prijzen zijn niet gezakt , een heel stuk duurder geworden)
Betere service (niet gelukt , voor banden monteren met men nu betalen ,vroeger gratis door onderlinge concurrentie)

Met Vlaamse groeten
Op De Paddock is er, mijn inziens, veel ruimte om je mening of standpunt te verkondigen. Dat kan een positief, realistisch of negatief standpunt punt. Geen enkel probleem, graag met een onderbouwing erbij en een naam onder het standpunt. Op die manier kun je wellicht iets bereiken of forceren.

Echter anoniem een bak kritiek spuien? Daar schieten wij, de lezers, De Paddock of wie dan ook niets mee op.

Als rasechte azijnpisser zal ik dan maar eens reageren op jou bericht. Zie graag je feedback

Quote:
Betere service (niet gelukt , voor banden monteren met men nu betalen ,vroeger gratis door onderlinge concurrentie)
Betere service stat in jou beleving aan gratis! Heerlijk, alsof de goedkoopste oplossing altijd de beste is. In de meeste gevallen is dat waarschijnlijk de slechtste. Geen idee je wat je werkomgeving is maar ik heb nog enkele leuke voorbeelden voor in je petto (ergens aan de toog)

Gevonden in je profiel, deze niet werkende URL: http://www.yokohama-ms.be
Volgens mij de oorzaak waarom je op een dergelijke manier je antwoord hebt geschreven op dit forum.

Al met al, een laffe reactie. Graag zien we je weerwoord tegenmoet op dit forum. Wie A zegt, zegt ook B
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 17-07-2009, 21:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Dunlop BeLux View Post
? Er zijn zelfs journalisten die denken dat ze slimmer aan het worden zijn dan de paus en dat dan ook opelijk op het net gooien. Elk woord dat men vandaag kan opvangen is nieuws, of het nu gechecked is of niet, boenk op het internet.
Kun je hiervoor een prijsvraag uitschrijven? Wedden dat ik alle prijzen ga winnen

Serieus, geef alle partijen de kans om hun "visie 2010 en verder" te ontwikkelen. Als liefhebber heb ik tenminste het gevoel dat er schot in de zaak zit om de Belgische autosport te redden en vanaf 2010 weer te bouwen aan een nieuwe toekomst. 2009 kunnen we afschrijven, gewoon uitzieken. Op naar 2010, op naar goede weekends waar je weer graag 2 dagen naar toe wil!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 20-07-2009, 17:00
YMS YMS is offline
De Paddock Rookie

antwoord Marc

Antwoord Marc

Juiste website www.debcom.be/yokohama

Pas nu kunnen aanpassen , heel het weekend van do to za in Zolder, tent opzetten enz , aangezien DMSEC geen boxen kon gebruiken

En Marc ik stop mij niet weg , ben op circuit duidelijk herkenbaar met pet van advan (merknaam yokohama) en regenjas of hemd met Yokohama erop.(sommigen hierboven zien mij als een aasgier). En op mijn bestelwagen in koeien van letters DEBCOM.
Wie mij wil spreken , altijd welkom.

Groeten
JDB
Reply With Quote
Old 20-07-2009, 17:16
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Antwoord Marc

Juiste website www.debcom.be/yokohama

Pas nu kunnen aanpassen , heel het weekend van do to za in Zolder, tent opzetten enz , aangezien DMSEC geen boxen kon gebruiken

En Marc ik stop mij niet weg , ben op circuit duidelijk herkenbaar met pet van advan (merknaam yokohama) en regenjas of hemd met Yokohama erop.(sommigen hierboven zien mij als een aasgier). En op mijn bestelwagen in koeien van letters DEBCOM.

Groeten
JDB
Ik zie jou niet als een aasgier beste vriend, en ik wist perfect wie je was
Vind het juist laf en niet op zijn plaats dat je als concurrent iemands product afbreekt zonder dat je weet waarover je praat. Informeer je eerst, geef dan je commentaar, en in november steek je een beetje centen in een enveloppe en tender je mee voor de GT's en de Toerisme.

Zielig, eerst hier iemand gelijk maken met de grond en dan op Zolder gewoon handje wuiven als ben je de paus. Zulke manier van werken is meestal geen lang leven gegeven.

Is Debcom geen computerwinkel?
Reply With Quote
Old 20-07-2009, 17:18
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Zullen we dat in de toekomst misschien ook nog moeten verbieden Werkt wel een beetje als een rode lap niet?
Reply With Quote
Old 19-08-2009, 10:34
Drivejay's Avatar
Drivejay Drivejay is offline
De Paddock Rookie

Is het eigenlijk al zeker dat er maar 1 kampioenschap gaat komen, en zoja, hoe zit het dan met wagens die dit jaar in de DSMEC toegelaten waren?
Gaan die dan automatisch in het nieuwe kampioenschap kunnen meedoen en het in dezelfde klassen moeten opnemen tegen de wagens die nu in de BGTC meerijden of worden alle reglementen volledig overhoop gegooid en komen er aparte klassen voor GT's die in de BGTC reden en GT's die in de DSMEC reden?

Thnx
J

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules