![]() |
|
|
View Poll Results: Gaat BGTC het einde van het seizoen halen? | |||
Ja, SRO BE maakt het seizoen gewoon af. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 42.86% |
Ja, SRO en PRC werken samen het seizoen af volgens de gekende kalender |
2 | 9.52% |
Ja, SRO en PRC werken samen, men gaat de kalender van de BTCS volgen. |
0 | 0% |
Ja, SRO en PRC werken samen, BGTC gaat een klasse vormen in de BTCS |
0 | 0% |
Ja, SRO BE komt tevoorschijn met een nieuwe (nog onbekende)partner. |
1 | 4.76% |
Nee, SRO BE gaat simpelweg op de fles, einde BGTC nog voor de laatse wedstrijd. |
5 | 23.81% |
Nee, SRO BE staakt de activiteiten ergens in de loop van het seizoen om zich te herpakken voor 2010! |
0 | 0% |
Anders,...... |
4 | 19.05% |
Voters: 21. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
persoonlijk vindt ik van niet.
Als je inschrijft dat dunlop sport max endurance cup heet, dan weet je opvoorhand al welke banden je krijgt. Sommige mensen moeten altijd klagen. Dit geld het zelfde voor de BGTC. Het is klein veld maar je krijgt nog prachtige races. En blijkbaar zijn er mensen die vergeten dat we in crisistijd zitten. En dat we daardoor een veel kleiner veld hebben. Laten we het beste hopen voor 2010 en stoppen met klagen. De meeste hebben wat ze wilde sro verdwijnt en krijgen 2 kampioenschappen en een open 24hr. Dus is er geen reden om te klagen, Laten we de niewe promotors steunen waar we kunnen. |
|
|||
|
|||
antwoord dunlop belux
antwoord dunlop belux
1ste = mijn vrienden kies ik zelf. 2de = wanneer gaat de produktie datum van de band op band komen. zodat we weten of we met nieuwe banden rijden of banden die ergens een paar jaar in magazijn versteend zijn. 3de = Goede commentaren in boekjes, wiens brood men eet ,wiens woord men spreekt. Met Vlaamse groeten |
|
|||
|
|||
Als ik mij goed herinner was er mid 2007 twijfel over het voortbestaan van de Endurance Cup. Ik denk dat Dunlop er mee heeft voorgezorgd dat dit kampioenschap nog bestaat. Ze zullen wel genoeg meegeïnvesteerd hebben in het kampioenschap, aangezien ze hun naam eraan verleend hebben. Daarom is het toch normaal dat de teams dan met die banden rijden.
www.krisgilissen.net Last edited by RKG; 13-07-2009 at 12:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() PS: de banden voor de Zolder Super Prix worden woensdag geleverd, donderdagmorgen ingeladen, vrijdagmorgen op circuit. Geef me 1 reden waarom ik stock zou aanleggen YMS. Quote:
PS: wees blij dat er gratis Dunlop boekskes zijn, zo blijf je toch nog van één en ander op de hoogte. |
|
||||
|
||||
Kijk het is voor iedereen het zelfde in dsmec.
Je weet wat je krijgt (de banden bedoel ik) en als je niet tevreden bent ga je op een ander. En waarom zou dunlop zo slecht zijn, denk je dat michelin geen banden in een magazijn heeft liggen. Ik begrijp deze aanval niet op de dunlop band, slaat gewoon nergens op. Heb je eindelijk iemand die investeer in de vlaamse autosport klagen we nog. Als we zo door blijven doen ga niemand nog investeren. |
|
||||
|
||||
Boenk der op..sommige zijn effectief bezig hun eigen vel te redden...
Quote:
|
||||
|
||||
Het is slecht, het moet veranderen, en als het dan gaat verandere beginne ze al te sakkere voor er iets geweten is.
Go suck on your lolly...
|
||||
|
||||
Quote:
Echter anoniem een bak kritiek spuien? Daar schieten wij, de lezers, De Paddock of wie dan ook niets mee op. Als rasechte azijnpisser zal ik dan maar eens reageren op jou bericht. Zie graag je feedback ![]() Quote:
Gevonden in je profiel, deze niet werkende URL: http://www.yokohama-ms.be Volgens mij de oorzaak waarom je op een dergelijke manier je antwoord hebt geschreven op dit forum. Al met al, een laffe reactie. Graag zien we je weerwoord tegenmoet op dit forum. Wie A zegt, zegt ook B ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Serieus, geef alle partijen de kans om hun "visie 2010 en verder" te ontwikkelen. Als liefhebber heb ik tenminste het gevoel dat er schot in de zaak zit om de Belgische autosport te redden en vanaf 2010 weer te bouwen aan een nieuwe toekomst. 2009 kunnen we afschrijven, gewoon uitzieken. Op naar 2010, op naar goede weekends waar je weer graag 2 dagen naar toe wil!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
antwoord Marc
Antwoord Marc
Juiste website www.debcom.be/yokohama Pas nu kunnen aanpassen , heel het weekend van do to za in Zolder, tent opzetten enz , aangezien DMSEC geen boxen kon gebruiken En Marc ik stop mij niet weg , ben op circuit duidelijk herkenbaar met pet van advan (merknaam yokohama) en regenjas of hemd met Yokohama erop.(sommigen hierboven zien mij als een aasgier). En op mijn bestelwagen in koeien van letters DEBCOM. Wie mij wil spreken , altijd welkom. Groeten JDB |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Vind het juist laf en niet op zijn plaats dat je als concurrent iemands product afbreekt zonder dat je weet waarover je praat. Informeer je eerst, geef dan je commentaar, en in november steek je een beetje centen in een enveloppe en tender je mee voor de GT's en de Toerisme. Zielig, eerst hier iemand gelijk maken met de grond en dan op Zolder gewoon handje wuiven als ben je de paus. Zulke manier van werken is meestal geen lang leven gegeven. Is Debcom geen computerwinkel? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Is het eigenlijk al zeker dat er maar 1 kampioenschap gaat komen, en zoja, hoe zit het dan met wagens die dit jaar in de DSMEC toegelaten waren?
Gaan die dan automatisch in het nieuwe kampioenschap kunnen meedoen en het in dezelfde klassen moeten opnemen tegen de wagens die nu in de BGTC meerijden of worden alle reglementen volledig overhoop gegooid en komen er aparte klassen voor GT's die in de BGTC reden en GT's die in de DSMEC reden? Thnx J |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|