|
|
||||
|
||||
Ik heb nog een vragje ivm de beurs;
Hoe zit het met de verkoop van kits op een clubstand?
|
||||
|
||||
Zoals in de voorwaarden van de organiserende club staat: er wordt een fee aangerekend voor iedere meter verkoopsruimte, zowel op als onder de tafel.
Voor een doosje of 2 gaan ze geen probleem maken, maar als ieder lid 2 dozen meebrengt om te verkopen, dan staan we daar met 2 meter. Laten we het dus zoveel mogelijk vermijden.
|
||||
|
||||
Quote:
Is deze bezetting nu definitief, of zijn er nog mensen die hun plannen hebben gewijzigd? Laat het ons aub zo snel mogelijk weten, dit om onze organisatie een beetje ordelijk te laten verlopen. Op die manier moeten we niet op het laatste moment onze modellen herschikken omdat er personen ofwel niet komen opdagen, ofwel onverwachts komen opdagen. Quote:
|
||||
|
||||
aanpassing bezettingslijst
Nog een kleine week voor het zover is, onze jaarlijkse 2-daagse richting kust, allé tot Jabbeke dan.
Voor alle duidelijkheid, nog even dit: zaterdag -TvD (maaltijd) -Sennake (maaltijd) -Nismo -LoixRallyFan -Loeten -Doc -Eyckles -Dominique -Starmodel -BigAttack zondag -TvD (maaltijd) -Sennake (maaltijd) -Nismo -LoixRallyFan -Loeten -Eyckles Gery (Big Attack) heeft me laten weten dat hij afkomt samen mat Patrick (Starmodel), hij wist alleen nog niet welke dag. Het hangt een beetje van het weer af. En volgens de laatste "weersvoorspellingen" zal dat zaterdag worden. Quote:
Ik denk dat ik onze vriend mag schrappen op onze lijst, aangezien hij als individuele deelnemer staat genoteerd op de deelnemerslijst in Jabbeke. Ik vind het spijtig dat hij dit ons (nog)niet heeft meegedeeld. Als er nog personen zijn die alsnog willen meedoen, meld het hier eventjes. (Dominique, HHugo, .....) Ik zal er rond 8 uur zijn met het nodige materiaal, modellen, .... Tot zaterdag
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 05-03-2012 at 22:23. |
|
||||
|
||||
ik zal er enkel op zaterdag kunnen zijn.
|
||||
|
||||
Oké, ik zal de lijst even aanpassen.
|
||||
|
||||
Het is de bedoeling dat we (Big Attack en mezelf) op zaterdag komen. Tot dan.
|
|
||||
|
||||
Bedankt.
|
||||
|
||||
Mij mag je verwachten rond 10.30 ŕ 11u. Ik breng wel nog 3 modellen mee om te etaleren. Tot zaterdag.
Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Ik kom ook alleen zaterdag.
|
||||
|
||||
Ik probeer het zo te regelen dat ik netjes op tijd ben.
|
||||
|
||||
carpoolke?
|
||||
|
||||
Bedankt heren, voor de mededelingen.
Ikzelf zal zondag wat later zijn, ik ga eerst rustig van mijn ontbijt genieten. En nee heren, niet in de Zeebries.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 05-03-2012 at 22:26. |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
|
|