|
|
||||
|
||||
Nee, die van mijn vrouw en die van de buurvrouw.
|
||||
|
||||
2 vrouwen hun 'tuin' onderhouden... lijkt me een interessante oefening...
|
|
||||
|
||||
Ook hier hebben we vandaag wat aan verder gewerkt. De zetels hadden vorige week een extra laag putty gekregen.
Deze werden vandaag glad geschuurd, alsook de bumpers die een extra schuurbeurt nodig hadden. Daarna werden ze opnieuw geprimerd, maar helaas waren er op 1 zetel nog enkele gaatjes te zien en heeft de andere nog wat schuurwerk te goed.
|
||||
|
||||
Ook het dasboard werd onderhanden genomen, enkele details werden ingekleurd en het stuurwiel werd toegevoegd, alsook de decal met het nodige klokkenspel.
Handrem en versnellingspook werden toegevoegd en ingekleurd. Daarna werd het dashboard op zijn plaats gelijmd. En van bovenaf ziet het er zo uit: Omdat het te lijmen opp van het dashboard zo miniskuul was, werden er enkele extra verstevigingsstrips geplakt aan de achterkant. Ook de carrosserie werd onder handen genomen, de panellines werden uitgekrast en de uitschuivers met putty dichtgemaakt. Tot de volgende update.
|
||||
|
||||
Ondertussen zijn de stoelen nog een keertje geschuurd, geprimerd en gespoten.
Ze zijn klaar om geplaatst te worden: De carrosserie werd ook opgeschuurd en geprimerd, dit ter controle om te zien of mijn uitschuivers bij het uitkrassen van de panellines nog zichtbaar zijn. Tot de volgende update.
|
||||
|
||||
EINDELIJK nog eens aan modelbouwen toegekomen
Het wordt hoog tijd dat we enkele modellen gaan afwerken, zoals dit golfke. Wats kebeurd??? Het radiatorrooster; dit had al een laagje zijdeglans-zwart gehad, maar de dekking tussen de lammellen was niet goed, dus moest er nog een laag gespoten worden; De bumper waren ook klaar voor hun eerste laagje zijdegans-zwart; Waar ik was uitgeschoven bij het uitkrassen, moest de plamuur nog glad geschuurd worden. De gehele body werd dan terug geschuurd en opnieuw voorzien van een laagje primer; Hij moest groen worden, maar welk groen: park green, light green, racing green? De keuze viel op deze; Als het niet mooi is, kan ik nog altijd met park-green overspuiten
|
||||
|
||||
In de late namiddag werd dan de eerste laag light-green aangebracht.
En ik moet zeggen dat het beter meevalt dan gedacht.
|
||||
|
||||
Gaaf kleurke!!!
(serieus) Nou die Ford nog oranje en dan komt er eindelijk schot in zeker.
|
||||
|
||||
En hier zit de 2de laag erop;
|
||||
|
||||
Yes den Johny leeft weer... (Lees: is klaar met de tuinen...)
|
|||
|
|||
Toffe kleur! Zou nog mooi zijn met zwarte velgen!
En ge kunt er uw haar in kammen begot, azo blinken!
|
||||
|
||||
Voor de goede verstaander: Yes den Johny leeft nog altijd
|
||||
|
||||
Ge had hem beter oranje gespoten, dan kon uwe Capri ineens mee in de lak.
Nee serieus, hevig kleurke, maar in tuningtrim en plat tegen de grond gaat dit heel maf ogen. Kijk al uit naar het vervolg.
|
||||
|
||||
Verdoeme, mijne zonnebril vergeten op te zetten; en gehoorbeschermers heb ik ook al vergeten
Maar wel een leuk kleurke hoor, nogal giftig precies... |
|
||||
|
||||
Ik weet het niet, ik zoek nog iemand om te proeven
|