![]() |
|
|
||||
|
||||
Sorry gasten,
Maar 1 ding staat vast. GERMINAL BEERSCHOT ANTWERPEN is nog altijd BETER dan RAFC !! ![]() ![]() En daar ben ik niet kwaad voor !! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
MAAR het was toch mor niptjes eh :x
|
||||
|
||||
hier bennek weer me mijne pessimistische commentaar
![]() Antwerp was de betere ploeg, dat kan zelfs elke GBA supporter niet onkennen, maar wat ben je ermee als je op het einde 2-3 verliest. GBA kwam vroeg 1-0 op voorsprong via een mooie goal van onze ongeslepen diamant yattara. Enkele minuten later maakte GBA op een nogal rare manier gelijk. Iedereen dacht dat het spel stillag, behalve Degrijse, die de bal binnelobte, 1-1 dus... Niet veel later vrije trap goots, en jawel 2-1, en of verdient!! Dan 2e helft. GBA speelt en scoort efficiënt. Eerst een Own goal van onze keeper Feys, die met bal en al de goal invalt (letterlijk). 2-2 en niet veel later Huysmans met de winning Goal, 2-3 Antwerp gaat nog op zoek naar de gelijkmaker, brengt 2 spitsen erbij, en dat resulteerd in een kleine stormloop (stonden 4 spitsen in). Goots kopt een prima kans nog op de lat, die had moeten zitten. ook Kpaka schoot eens op de lat. Chapeau voor zowel de rafc en gba supporters, zij hebben zich enorm goed gedragen. De sfeer was, wat anders, prima. Zelfs van de kant van GBA. Als dit geen objectief verslagje was weet ik het ook ni ze ![]()
|
||||
|
||||
Ik leef met je mee !
![]() ![]() Volgend jaar misschien meer geluk ![]() |
|
||||
|
||||
ach ja ...
eerste goal van Antwerp ... Een gelukje voor Yattara dat Luciano uitglijdt in de modder op de hondenwei van de bosuil ... Hierdoor 1-0 voor ... gelijkmaker ... Mooi binnengelobd door Degryse ... De verdediging van Antwerp die blijkbaar ingedommeld was, en op de rand van de baklijn mooi binnenlobde ... Dan Antwerp knap op voorsprong door een bom van goots ... Na de 2-1 probeert Antwerp door een verdedigende instelling en potig spel de voorsprong vast te houden ... 10 minuutjes doordrukken in den 2e time volstaan voor technisch vaardig GBA om de 4e derby te winnen ... No offence tov van Antwerp zene, maar een voorsprong hou je niet in handen door te verdedigen ... De aanval is de beste verdediging ... Verder onthou ik vooral het minutenlang 4-0 gezang van de Beerschot-supps op het einden van de match ... Al bij al een amusante derby die gelukkig zonder rellen verlopen is ... airco
|
||||
|
||||
Mjah, ikke het gezang de overige 80 minuten
![]() Waart ge zelf ter plaatse airco?? Enja, ge zegt voorsprong houd ge ni door te verdedigen, maar gullie hebt daar misschien een ploeg voor, maar wij niet...
|
||||
|
||||
Nope, ik heb geen goesting om me als een gedeporteerde op een lijn-bus te laten steken ... Ik heb de match gevolgd in het Thema-café van Germinal-Beerschot, en dat was best amusant ...
Vooral het feestje met alle spelers na de match ... airco
|
||||
|
||||
ivm met dat gezang ....
Het was het enige dat echt opviel ... OP de interventies van Radio 1 was het meestal behoorlijk stil, buiten een beetje boe-geroep ... Na de match geraakte de commentator amper boven het gezang van de Beerschot-supps uit ... 4-0, 4-0, 4-0 ... In het Thema-cafe staat nu een supergroot 4 op een rij spel ... Franky Van der Elst heeft daarstraks de figuurlijke 4e steen in de rij gestoken ... Was wel een mega-feesje met alle spelers in het thema-café
|
|