![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ook nu zal het spel 2 jaar achter de feiten aanhollen... geen spectaculaire features als multiplayer ... Eigenlijk is het maar een voortborduren op GP2 ... de gameplay van GP2 is er nog steeds ... Buiten betere graphics en AI is er niks nieuw... De concurrentie heeft dit wel ... EA F1-2002 is machtig beter geworden tov van de 2001 versie ... heeft een 100% verslavingsfactor, goeie gameplay ...en multiplayer ... airco
|
||||
|
||||
Voila, ik heb ook een exemplaar van f1 2002. Over de gameplay ga ik me hier nog niet te veel uitlaten, want ik heb nog maar een paar rondjes gereden en voorlopig ziet alles er wel snor uit.
Een ding vind in wel heel vreemd : als je het spel voor de eerste keer opstart moet je je team en je rijder kiezen, maar hoe verander je daarna nog van team ? Of ben je verplicht om voor altijd met dezelfde piloot en hetzelfde team te rijden?
|
||||
|
||||
![]()
No prob, je kan je speler gewoon editten...
|
|
||||
|
||||
Na een paar uur f1 2002 te hebben gespeeld, moet ik toegeven dat het volledig aan mijn verwachtingen voldoet, niet meer of niet minder. De verbeteringen t.o.v. van 2001 zijn niet spectaculair, maar als je een f1-freak bent, zeker meer dan genoeg om het spel in huis te halen.
Grafisch vind ik vooral de weergave van het wegdek van de circuits spectaculair mooi. Het mag misschien een detail lijken, het valt echt wel op. Soms lijken ze gewoon fotorealistisch echt. Het geluid in f1 2001 was al mooi, hier is het nog beter. Vooral die backfire als je terugschakelt is heerlijk om te horen. Op gebied van handling heb ik eveneens de indruk dat je iets meer feeling van de wagen hebt. Zeker met een stuurtje voelt alles heel natuurlijk aan en is het perfect mogelijk om af en toe eens een slip te corrigeren. Dat was ook al mogelijk in f12001 , maar in veel mindere mate. Zijn er dan geen minpunten ? Ten eerste natuurlijk de systeemeisen. Ik heb een potige computer en ik speel vlotjes bij 1280x960, maar ik denk dat je zoiets niet moet proberen met een Pentium2 of met een TNT2-videokaartje. Tijdens soloritjes merk ik niet zoveel verschil t.o.v. f12001 qua framerate, maar bij races valt het toch wel op dat het allemaal iets langzamer gaat, al blijft het snelheidsgevoel nog altijd subliem. Verder zijn de menus ook iets ingewikkelder, maar dat is louter een kwestie van aanpassen. Conclusie : schitterend spel voor de f1-freak, misschien iets te gecompliceerd voor de arcade racers (maar die zijn er hier toch niet). GP4 zal al heel sterk uit de hoek moeten komen om dit te overtreffen.
|
||||
|
||||
ik lees al die besprekingen hier met ùµ^$^$µ ongeduld totdat die ùµ^$µù examens voorbij zijn en ik -als ervaren F1 2001knutselaar- ook eens mijn computertje mag verwennen met F1 2002
![]() Nog 3 weken.... *yawn*
|
||||
|
||||
Dan zullen we onze lofuitingen over F1 2002 dan voor de rest maar een paar weken nog voor onszelf houden zeker. Want zo sadistisch zijn we nu ook weer niet
![]()
|
||||
|
||||
Ferrari Forever ... ik ben het volkomen eens met je bespreking ... toch vergeet je nog 1 super belangrijk iets ... MULTIplayer
|
||||
|
||||
Inderdaad, foutje.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() da is in het hoofdmenu op da helmpje drukken ![]()
|
||||
|
||||
Wat zijn nu zowat de sites waar F1 2002-mods te vinden zijn?
Toevoegen van reclame e.d. weet ge wel.
|
||||
|
||||
![]()
Kan er me iemand een setupje aanbevelen voor de A1 ring? Ik geraak niet onder de 1 12 940, en daarme sta ik nog achter Young... (dwz op de laatste plek) Ik rij met de Sauber.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ruiken jullie ook de Ardennen?
![]() ![]() ![]() ![]() En zo ziet het er op mijn schermke uit ![]()
|
||||
|
||||
mja ik moet het voorlopig met 1.24 op canada doen ... en dan zeggen dat de pole dit weekend 1.13 was
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Pffffffffffff, en van die race engineer moet je ook niet al te veel verwachten....
Bon, ik ga nog eens proberen, of een Takuma doen, we zien wel... |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|